$
פרסום ושיווק

עולות למגרש: צפו בפרסומות שישודרו בסופרבול ומעוררות הכי הרבה באזז

יותר מ-100 מיליון צופים יצפו בשידור החי של משחק האליפות של ה-NFL הלילה. עבור רבים, הפרסומות המושקעות הן הסיבה לצפות בסופרבול. צפו בפרסומות שמשכו הכי הרבה תשומת לב ברשת

שירות כלכליסט 14:1104.02.18

הניו אינגלנד פטריוטס והפילדלפיה איגלס אינן היחידות שיתמודדו בסופרבול ה-52 ביום ראשון. יותר מ-100 מיליון צופים יצפו בשידור החי של NBC של משחק האליפות של ה-NFL – מספר צופים עצום, במיוחד בעידן הצפייה באינטרנט – ומיליוני צופים נוספים צפויים לראות את המשחק בסטרימינג מקוון. המפרסמים מצידם, שמשלמים הרבה כסף כדי לזכות בשביב מתשומת הלב של הצופים, יעשו כל מה שביכולתם כדי ללכוד את תשומת הלב הזאת.

 

עבור רבים, המופע הצרכני-אמנותי הזה הוא הוא הסיבה לצפות בסופרבול. עד כה שוריינו בערך 45 משבצות פרסום בשידור הארצי של המשחק, אשר יחל ב-18:30 שעון החוף המזרחי ו-1:30 בלילה שעון ישראל.

 

ארבע הפרסומות הבאות, שטיזרים שלהן שוחררו לקראת המשחק, כבר משכו את רוב תשומת הלב במדיה החברתית, כך על פי iSpot.tv, העוקב אחר שיתופים ואזכורים של פרסומות בפייסבוק, טוויטר, ויוטיוב.

 

מורגן פרימן בפרסומת לדוריטוס ומאונטיין דיו מורגן פרימן בפרסומת לדוריטוס ומאונטיין דיו צילום: יוטיוב

 

1.  דוריטוס ומאונטיין דיו

מותגיה של פפסי דוריטוס ומאונטיין דיו יוצאים לדו-קרב ליפ-סינק שיעלה בחצי הראשון של המשחק. את דוריטוס ייצגו פיטר דינקלייג' עם בסטה ריימז, ואת מאונטיין דיו ייצגו מורגן פרימן ומיסי אליוט.

 

 

 

2. הסדרה This Is Us של NBC

 NBC תשדר פרק חדש של הסדרה הפופולרית ביותר שלה כיום- This Is Us, מייד לאחר סיום המשחק. אוהדי התוכנית כבר מתייפחים בגלל הפרומו, שמבטיח לענות על "כל שאלותיהם". הפעם באמת. אולי.

 

 

 

3. אלקסה של אמזון

המוזיקאי Cardi B, השף גורדון רמזי, השחקנית רבל וילסון, והשחקן אנתוני הופקינס, יופיעו בפרסומת לאלקסה של אמזון בה הם מנסים להחליף את מקומה בתור אסיסטנטית דיגיטלית.

 

 

4. באדוויזר

מותג הסופרבול הוותיק באדוויזר יופיע בפרסומת נעה בה מוצגת החברה מחלקת מים נקיים לקורבנות אסונות טבע בשנה שעברה.

 

 

 

פרסומות נוספות שעוררו באזז:

 

טויוטה

טויוטה מביאה לסופר-בול שלוש פרסומות שמדגישות את החסות שנותנת החברה למשחקים האולימפיים ולאולימפיאדת הנכים. הפרסומת כאן מספרת את סיפור הניידות בחיי האדם – משלב הזחילה כתינוקות, דרך ריצה, ועד לאב-טיפוס שמציגה החברה למכונית המעופפת שתשרת אותנו בעתיד.

 

 

Wix

פרסומת שנוספה לסופרבול, בהשתתפות שני כוכבי היוטיוב בשם רט ולינק (Rhett and Link). הכוכבים המנחים את “Good Mythical Morning” משוויצים בפרסומת של 30 שניות באתר שבנו דרך הפלטפורמה של Wix. זאת לאחר שהחברה טענה כי לא תיקח חלק יותר בסופרבול.

 

 

 

 

המספרים מאחורי הפרסומות בסופרבול

 

  • 5 מיליון דולר: מחירה המוערך של פרסומת בת 30 שניות בסופרבול. לעומת זאת, פרסומת במהלך טקס האוסקר עולה השנה 2-2.5 מיליון דולר.

 

  • 111.3 מיליון דולר: מספר האנשים שצפו בשידור החי של פוקס בשנה שעברה.

 

  • 37%: נתח הפרסומות בין 2008 ל-2017 שהציגו ידוענים שהיו פרזנטורים של מותג מסוים.

 

  • 5.4 מיליארד דולר: העלות המצטברת של פרסומות הסופרבול במהלך 52 השנים של שידורו החי.

 

  • 534 מיליון דולר: סך ההכנסות מפרסומות ששודרו במהלך, לפני ואחרי המשחק אשתקד.

 

  • 102: מספר הפרסומות במשחק של 2017, שהיה הרווי ביותר בפרסומות בהיסטוריה.

 

  • 51 דקות ו-30 שניות: האורך הכולל של הפרסומות במהלך המשחק ב-2017, כולל הפסקת פרסומות של שתי דקות במהלך ההארכה.

 

  • 36: מספר רצועות הפרסום שהוצעו למפרסמים לפני המשחק בשנה שעברה.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x