$
פרסום ושיווק

ביתן בוחן מעבר לכרטיס אשראי חדש

המהלך שהביא את שופרסל לחסוך בהוצאות השכר באמצעות התקנת קופות בשירות עצמי יבוא לידי ביטוי גם ביינות ביתן

נורית קדוש 06:5701.02.18
רכישת מגה אמנם הזניקה את קבוצת ביתן לעמדת רשת קמעונאות המזון השנייה בגודלה בישראל, אך אילצה אותה לעסוק בקליטת 120 סניפי הרשת ואלפי עובדיה. מיזוג זה לא איפשר לביתן לקדם את הרשת בהתאם לקצב בשוק קמעונאות המזון אשר נקבע בעיקר על ידי שופרסל ורמי לוי.

 

אחת המטרות הנבחנות כעת על ידי ביתן היא לשפר את התנאים של הרשת ולקוחותיה מחזיקי כרטיסי האשראי של המועדון. ל"כלכליסט" נודע כי ביתן בוחן הצעות מכל חברות האשראי, המבקשות להנפיק את כרטיסי האשראי לרשת. לפני שלוש שנים רכש ביתן 50% מחברת הבת מועדון 365 פיננסים בתמורה ל־12 מיליון שקל. "יש לנו חלון הזדמנויות בתקופה הקרובה לצאת מההסכם הקיים ועל רקע זה ננסה לקבל את ההצעה הטובה ביותר לנו וללקוחות שלנו".

 

 

נחום ביתן נחום ביתן

 

המהלך שהביא את שופרסל לחסוך בהוצאות השכר באמצעות התקנת קופות בשירות עצמי יבוא לידי ביטוי גם ביינות ביתן. הרשת החלה בפיילוט בתל אביב לשילוב קופות כאלה המקבלות גם תשלום במזומן. זירה רווחית נוספת שביתן נערך לפתח היא מחלקות הבריאות והמזון האורגני, וייפתחו בסניפים מחלקות ייעודיות למזון שמניב רווחיות גבוהה יותר.

 

בנוסף, פתיחת החנות של שופרסל למכירה סיטונאית של מוצרי מזון לבעלי מכולות ועסקים קטנים, והיערכות רמי לוי להקים לצד המרלו"ג שייפתח במחצית השניה של השנה במודיעין, חנות ייעודית לבעלי מכולות ועסקים קטנים, הובילה את יינות ביתן להשלים רכישה של 51% מהבעלות של FREE MARKET המציעה לבעלי מכולות רכש ואספקת סחורה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x