$
פרסום ושיווק

עדיקה תחל למכור מוצרי טיפוח ואיפור של מותגים בינלאומיים באתר

בין המוצרים שהאתר יציע: איפור של מייבלין ניו יורק, לקים של ESSIE, מוצרים לטיפוח שיער של Eva-nyc, מסיכות פנים של דרמגלאם ומוצרי לאוקסיטן. טווח המחירים ינוע בין 10 ל-240 שקל

אורנה יפת 11:5416.01.18

התחרות בענף הקומסטיקה גוברת, המקום על המדף ברשתות הפארם מצטמצם לטובת מותגים פרטיים, והמותגים הבינלאומיים מחפשים להגדיל מכירות גם באמצעות הסחר המקוון. כך אתר האופנה עדיקה, בבעלות קבוצת גולף, נכנס לתחום הביוטי ויתחיל למכור מוצרי קוסמטיקה של מותגים בינלאומיים, ברובם מותגי מאס מרקט או מותגים בתמחור נוח. טווח המחירים בקטגוריה ינוע בין 10 ל-240 שקל, והקטגוריה תעלה לאוויר ב-22 בינואר.

 

כך ימכרו באתר מותגי קבוצת לוריאל פריז ביניהם: מייבלין ניו יורק, לוריאל, וגרנייה, ומותג הלקים ESSIE. בנוסף ישווק האתר את המותג לאוקסיטן, מותג טיפוח השיער הניו יורקי Eva-nyc, מסיכות הפנים של דרמגלאם ועוד. לצד מותגים אלה עדיקה תייצר ותמכור אקססוריז ואביזרי קוסמטיקה נלווים בהם מברשות איפור, אירגוניות איפור ותיקי איפור.

 

 

מוצרי הביוטי החדשים של Adika מוצרי הביוטי החדשים של Adika צילום: ערן סלם

 

האתר שנוסד ומנוהל על ידי דדי שוורצברג פועל כיום בתחום אופנת הנשים ונחשב לאתר המוביל בסחר מקוון בענף בו הוא פועל. לצד אופנת הנשים נמכרים באתר גם פריטים לבית ואביזרי אופנה. בשנה האחרונה, בבעלותה של קבוצת גולף, נפתחו למותג שתי חנויות פיסיות בדיזנגוף סנטר ובקריון בחיפה.

 

לדברי אורנה אלוביץ, משנה למנכ"ל עדיקה "כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר היא טבעית כחלק מצמיחת המותג בשנים האחרונות. בחרנו בקפידה את המוצרים כך שישרתו נאמנה את תמהיל הלקוחות שלנו. נשיק בהמשך שיתופי פעולה ייחודיים ובלעדיים לאתר".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x