תם עידן הפיפל מטר? ועדת המדרוג החליטה לא להאריך את ההתקשרות עם חברת קנטאר מדיה
הוועדה החליטה לצאת למכרז חדש בו תוכל לבחור חברה בעל שיטת מדידה חדשה שתכלול גם את נתוני הצפייה באינטרנט. ההתקשרות עם קנטאר מדיה תסתיים ב-2019
11:5615.11.17
האם תם עידן הפיפל מטר? ועדת המדרוג הישראלית החליטה פה אחד שלא להאריך את ההתקשרות עם חברת המדידה הנוכחית ולצאת למכרז חדש שבו תוכן לבחור הוועדה חברה בעלת שיטת מדידה חדשה.
קראו עוד בכלכליסט:
- פיצול ערוץ 2 לא עבר חלק: הממירים התבלבלו; קשת רושמת ניצחון ברייטינג אחרי חצות
- הרייטינג של הפרמיירליג עולה. האם גם מחיר זכויות השידור שלה יעלה?
- ירידה של 7.5% ברייטינג של ה-NFL בתחילת העונה
בדיון שקיימה הבוקר מליאת וועדת המדרוג היו תמימי דעים לגבי הצורך בשינוי חברת המדידה לאחר תקופה ארוכה ולכן הוחלט כי כבר בעוד שלושה חודשים ייצאו למכרז חדש. שיטת המדידה הנוכחית צפויה לכלול גם צפייה באינטרנט.
החברה הנוכחית, קנטאר מדיה, מסיימת את ההתקשרות בפברואר 2019 אולם על פי ההערכות אורך המכרז והפעלתו צפויים לקחת שנתיים.
הרחבה בהמשך.
צילום: שאטרסטוק