יבואנית קרוקס השקיעה 60 מיליון שקל בבניית מרכז לוגיסטי ושינתה את השם ל-WeShoes
רשת הנעליים, שהוקמה ב־2008 כרשת ייעודית למכירת המותג קרוקס, עברה בשנתיים האחרונות שינויים, והפכה לרשת מולטי־ברנד שמוכרת מבחר דגמי נעליים, ובהם נעלי בלאנסטון, דזיגוואל, צוקיאושי, רוקט דוג ושול
רשת הנעליים, שהוקמה ב־2008 כרשת ייעודית למכירת המותג קרוקס, עברה בשנתיים האחרונות שינויים, והפכה לרשת מולטי־ברנד שמוכרת מבחר דגמי נעליים, ובהם נעלי בלאנסטון, דזיגוואל, צוקיאושי, רוקט דוג ושול. הרשת שינתה את שמה בשלב ראשון ל"קרוקס אנד מור", אך לבסוף נפרדה סופית מהשם "קרוקס", ובתהליך הדרגתי הופכות 60 חנויות הרשת ל־WeShoes.
עם הרחבת תמהיל מותגי הנעליים והקמת אתר הסחר לרשת, החליטו בעלי החברה, האחים עמוס ומיכאל הורוביץ, להקים מרלו"ג שישרת את רשת החנויות, את החנויות הפרטיות והרשתות שלהן משווקת החברה ואת האתר המקוון.
קרוקס, שהיה מותג אמריקאי מוביל, איבד מתהילתו, וכיום הרשת כבר איננה קיימת גם בארצות הברית. המותג עדיין משווק בסיטונאות ונמכר בחנויות נעליים.