$
פרסום ושיווק

סופר-פארם משיקה שירות חדש: אתר מכירות מקוון

הלקוחות יוכלו לבחור בין שלוש אפשרויות: הזמנה באתר ואיסוף מכל סניף תוך שלוש שעות בעלות של 20 שקל או בחינם בקנייה מעל 100 שקל; איסוף מהסניף ביום המחרת תוך 24 שעות בעלות של 10 שקלים ; וקבלת משלוח הביתה בשליחות תוך 24 שעות בעלות של 30 שקלים, או בחינם בקנייה מעל 300 שקלים

אורנה יפת 10:3804.06.17

רשת סופר-פארם, בבעלות ליאון קופלר, לאומי פרטנרס (15%) ודיסקונט שוקי הון (10%), משיקה אתר סחר אלקטרוני שיעלה לפיילוט השבוע ובתוך מספר שבועות ייפתח לקהל הרחב. בפרויקט שפותח במשך שנתיים השקיעה הרשת 10 מיליון שקל.

 

לדברי ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "השלמנו שנתיים של פרויקט הקמת אתר סחר שיהווה השלמה מיטבית לחוויה הסופר פארמית. יש לנו פריסה של 230 סניפים ורבים מהאנשים מעדיפים לאסוף את הקנייה ולא להמתין לשליח ולכן ניתן גם את האופציה לאיסוף מהסניפים למי שלא ירצה לחכות לשליח".

 

מנכ"ל סופר-פארם ניצן לביא מנכ"ל סופר-פארם ניצן לביא צילום: אוראל כהן

 

 

הלקוחות יוכלו לבחור בין שלוש אפשרויות: איסוף אקספרס תוך 3 שעות בלבד מרגע ההזמנה בעלות של 20 שקלים, לא משנה מה גובה הקניה. איסוף רגיל מסניף על-פי בחירת הלקוח 24 שעות לאחר ההזמנה, בעלות של 10 שקלים או בחינם מעל קניה ב-100 שקל. או משלוח עד הבית, עד 24 שעות לאחר ההזמנה בעלות של 30 שקל. מעל קניה של 300 שקל המשלוח בחינם.

 

לא כל המוצרים באתר הם כאלה שאפשר להזמין תוך שלוש שעות. 50%-60% מהמוצרים קיימים בכל הסניפים אבל יש מוצרים שלא נמצאים בכל הסניפים כמו למשל קוסמטיקה סלקסטיבית ואז אפשר יהיה לקבל אותה בתוך 24 שעות והמשלוח יישלח מסניף אחר.

 

עלון המבצעים של הרשת יופיע באתר וכך גם הקופונים אבל האתר של סופר-פארם לא יציע מחירים זולים יותר ביחס לסניפים. להיפך, סניפי סופר-פארם מגיבים לתחרות נקודתית באזור בו הם פעילים והמבצעים הייעודיים בסניפים ספציפים לא ינתנו באתר.

 

"פרויקט של סחר אלקטרוני הוא אתגר גדול. חברנו לראשונה למערכת הייבריס של SAP. זו הפלטפורמה הכי גדולה לסחר אלקטרוני. הזירה הדיגיטלית תשתלב בזירה הפיזית ואני מאמין שרוב הלקוחות יקנו גם וגם. מי שירצה לקנות רק באינטרנט יקנה רק בו ומי שירצה להגיע לחנות יגיע לחנות. אנחנו מאמינים שרוב הלקוחות יקנו גם באתר וגם בחנות", הוסיף לביא.

 

כל העולם הקמעונאי מתמודד עם אתגרים לא פשוטים. השחקנים הדיגיטלים מנסים לפתוח חנויות קמעונאיות כדי להשלים ואנחנו באים עם פריסה ונשלים עם דיגיטל. מה שקרה לנו בעדשות זה שגדלנו והאתגר שלנו להמשיך ולצמוח.

 

לדבריו, "סופר-פארם היא מקום של חוויה והסניפים שלנו הם חוייה שאנחנו רוצים להמשיך ולשמר. בנינו את האתר כך שייתן חוויה דומה לחוויה בסניף. האם במבחן המציאות סל הפריטים יהיה יותר גדול או יותר קטן? זאת נדע בעתיד. אנחנו מאמנים שהסל יהיה גדול יותר. סל ממוצע בסניף הוא שלושה פריטים ו-80 שקל ואני מעריך שבאתר הוא יהיה ששה פריטים ומעל 100 שקל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x