$
פרסום ושיווק

קפה קפה בעקבות קופיקס: מוזילה מחיר כוס טייק אווי ל-6 שקלים

החל ממחר יוזל מחיר הקפוצ'ינו, אמריקנו, מקיאטו, אספרסו, נס קפה, נס על חלב, קפה שחור ותה בכוס בגודל רגיל. מנכ"ל הרשת: "אם המהלך יצליח, בשלב הבא נוריד גם את מחירי המאפים"

אורנה יפת 12:0403.05.17
רשת קפה קפה מורידה שוב את מחירי המשקאות החמים בטייק אווי. לאחר שלפני שלוש וחצי שנים, בעקבות כניסתה של רשת קופיקס לשוק, הוזילה קפה קפה את מחיר הקפה טייק אווי בכוס רגילה ל-8 שקלים, היום (ד') נודע שהרשת ביצעה הוזלה נוספת ומשווה את מחיר הקפה לזה של קופיקס - 6 שקלים.

 

החל ממחר יוזל מחיר הקפוצ'ינו, אמריקנו, מקיאטו, אספרסו, נס קפה, נס על חלב, קפה שחור ותה בכוס בגודל רגיל. ברשת מצפים לגידול של 30-40% במכירות הקפה על הדרך.

 

כוס טייק אווי של קפה קפה. ממחר המחיר יירד ל-6 שקלים כוס טייק אווי של קפה קפה. ממחר המחיר יירד ל-6 שקלים צילום: סטודיו קפה קפה

 

עם המהלך הנוכחי, קוראת קפה קפה תיגר על קופיקס וארומה שמזוהות עם נישת הקפה "על הדרך". רונן נימני, בעלי הרשת, מודה שהוא מבקש לנגוס בנתח של שוק הטייק אווי. "כשהורדנו מחירים לפני שלוש וחצי שנים זה הוכיח עצמו מבחינה עסקית. אנחנו רואים גידול של עשרות אחוזים בטייק אווי שזה שוק שלא היה בליבת העסק שלנו וזה יצר ערך מוסף ללקוחות. עסקית זה בטח לא הזיק. זה הוריד את מחיר המוצר אבל הגדיל את היקף מכירות הקפה. עד אז לא היינו מוכרים כך המון קפה, כי לקוחות של הרשת מגיעים בשביל לשבת ולא כדי לקחת קפה לדרך. אם בעבר זה היה נישה כעת זה הפך למוצר עם נפח פעילות אצלנו".

 

לדבריו, "חשבנו שאם נוריד בעוד כמה עשרות אחוזים זה יגדיל עוד יותר את המכירות. זה מהלך די אמיץ כי מחירים כאלה הם לא כלכליים אבל אם נצליח להעלות את המכירות בצורה מאוד משמעותית אחרי ירידה ל-6 שקלים אני מאמין שזה יהיה כלכלי וטוב והזכיינים שעד הבוקר לא ידעו על המהלך לא יתנגדו לו. זה יכניס המון קהל שלא ממש נכנס לקפה קפה. אם המהלך יצליח בשלב הבא נוריד גם את מחירי המאפים".

 

קופיקס דווקא ביצעה מהלך הפוך וייקרה את מחירי הקפה מ-5 שקלים ל-6 שקלים בטענה להתייקרות חומרי הגלם. רשת מקדונלד'ס מציעה קפה ב-4.90 שקלים.

 

נימני, אתה יכול להתחייב להוזלה קבועה או שבעוד מספר חודשים המחיר יעלה?

 

"אני לא יכול להתחייב להוזלה באופן קבוע אבל זו המטרה שלנו. גם שהוזלנו את הקפה ל-8 שקלים לא העלנו אותו עד היום וכבר עברו מעל שלוש שנים. זה אמור להשאר לאורך זמן ועד בכלל אבל קשה להתחייב כי צריך לראות מה ההשפעה של המהלך על המכירות והרווחים של הזכיינים ושלנו כרשת מזכה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x