דומינו'ס פיצה תמנה מנהל שיווק נפרד לתחום הקנייה בסניפים
ל"כלכליסט" נודע כי הרשת תחל להפריד בין השיווק של תחום הקנייה במקום לבין השיווק של תחום המשלוחים. במסגרת המהלך, לכל אחד מהתחומים מונה מנהל שיווק נפרד, שיהיה כפוף לסמנכ"ל השיווק הרשתי, עידו פרידמן
אחרי שביססה את עצמה בשוק משלוחי הפיצות, מנסה כעת דומינו'ס פיצה לקחת נתח גם מקטגוריית הקנייה במקום בה היא פחות חזקה. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת תחל להפריד בין השיווק של תחום הקנייה במקום לבין השיווק של תחום המשלוחים. במסגרת המהלך, לכל אחד מהתחומים מונה מנהל שיווק נפרד, שיהיה כפוף לסמנכ"ל השיווק הרשתי, עידו פרידמן. לדברי פרידמן, "אנחנו נכנסים בעוצמה גדולה יותר לשוק הקנייה במקום.
בחמש השנים אחרונות שדרגנו את נראות החנויות בהשקעה של 32 מיליון שקל והתאמנו אותם לקנייה במקום. בעבר שכרתי חנויות בגודל של 65–80 מ"ר, וכיום אני שוכרים רק סניפים בגודל 110–125 מ"ר". עד היום הייתה דומינו'ס פיצה, שלה 61 סניפים, פעילה בעיקר בתחום המשלוחים, ולא עשתה מהלכים אגרסיביים להתפתח בתחום קנייה במקום. בשנים האחרונות, עם התגברות התחרות מצד רשתות קטנות שמושכות אליהן משפחות עם ילדים, ומציעות פיצות מוזלות ב־25 שקל למגש, שינתה הרשת אסטרטגיה על מנת לעמוד בתחרות המתגברת. כחלק מהשינוי, דומינו'ס משיקה מוצרי Click & Collect במחיר מוזל: פיצות בגודל חדש, 11 אינץ', שהוא בין משפחתית לאישית, שיימכרו ב־90 שקל ל־3 פיצות.