$
פרסום ושיווק

זארה הום השיקה את הסניף הראשון בישראל בקניון גינדי TLV

הסניף משתרע על פני כ-600 מ"ר, וכולל טקסטיל לבית, כלי בית, סכו"ם ומערכות אוכל, הלבשה לבית, מוצרי אמבט ועוד. בעולם פועל המותג ב-60 מדינות ומפעיל כ-500 חנויות

אורנה יפת 09:3104.04.17

שבוע לפני הפסח, זארה הום השיקה היום את הסניף הראשון בישראל בקניון גינדי TLV. הסניף משתרע על פני כ-600 מ"ר. המותג כולל טקסטיל לבית, כלי בית, סכו"ם ומערכות אוכל, הלבשה לבית, מוצרי אמבט ועוד. בעולם פועל המותג ב-60 מדינות ומפעיל כ-500 חנויות.

 

זארה הום, הממוצב כמותג יוקרתי מבית אינדיטקס שמחיריו אינם מהנמוכים בקטגוריה, יפעל בישראל באמצעות חנויות עצמאיות בלבד ולא ישולב בתוך חנויות האופנה של המותג. בנוסף, חנויות המותג נפתחות על שטחים גדולים יחסית של לא פחות מ-300 מ"ר ועל כן ניתן להניח כי ההתפתחות שלו תהיה איטית יחסית למותג הטקסטיל וכלי הבית H&M הום, שאף הוא נכנס לישראל בשבועות האחרונים. H&M הום, מותג הממותג זול יותר ופתח בארץ חנות בתוך חנות בקניון עזריאלי תל אביב ובעזריאלי ראשונים בראשל"צ.

 

זארה הום זארה הום צילום: יקיר יעיש

 

בזארה הום מקפידים לדבר על איכות המוצר ומדגישים כי הוא יקר יותר מ- H&M הום בשל השוני באיכות המוצרים ובעיצוב הקולקציות. "H&M הום הוא מתחרה שלנו בתחום ההום אבל יש הבדל לחלוטין בין המותגים", אמר ל"כלכליסט" המנהל הבינלאומי של המותג, אלוי פריג'יירו. "הם יותר בייסיק, אין להם את כל הקולקציות שאנחנו מחזיקים והקונספט של החנויות שונה לחלוטין. כן, הם מתחרים שלנו, אבל האיכות, המחיר, והקונספט בין שני המותגים שונה לחלוטין. המחיר שלנו יותר גבווה אבל גם האיכות של המוצרים שלנו שונה לחלוטין משל H&M הום. יש לנו מגוון מחירים ואנחנו מציעים גם מוצרים במחירים נוחים".

 

שני המותגים מעוררים את הקטגוריה שבה משחקות פוקס הום, גולף אנד קו, איקאה, המשביר, נעמן-ורדינון ואחרות. לפני שבוע וחצי עלה לאוויר אתר מכירות של גולף אנד קו שפועל על הפלטפורמה האינטרנטית של עדיקה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x