ועדת הבריאות הסירה את החסמים בייבוא מוצרי קטשופ שחייבו ריכוז מינימלי של עגבניות
הוועדה אישרה את עדכון צו הגנת הצרכן, בעקבות המלצת משרדי הבריאות והכלכלה. בעבר אסם הובילה מהלך שאילץ את היינץ לשנות את שמו של הקטשופ מתוצרתה בעברית ל"מתבל עגבניות", בשל ריכוז נמוך של עגבניות
הדיון בוועדה התקיים בעקבות פניית משרד הבריאות שצירף את המלצת משרד הכלכלה לבטל את מינימום כמות רכז העגבניות בקטשופ. זאת לאחר שלפני שנה וחצי הובילה אסם מהלך שאילץ את היינץ לשנות את שמו של הקטשופ מתוצרתה בעברית ל"מתבל עגבניות", כיוון שאסם הוכיחה כי המוצר כולל שיעור נמוך של רכז עגבניות, ביחס לתקן משרד הבריאות.
מדיפלומט, מפיצת קטשופ היינץ בישראל נמסר בתגובה: "אישור המלצות משרד הבריאות ומשרד הכלכלה הינו צעד חשוב בהסרת חסמי ייבוא ובהגברת התחרות בשוק הישראלי בכלל ובקטגוריית הקטשופ בפרט. שינוי צו הגנת הצרכן מתקן עיוות ארוך שנים שהבדיל את ישראל מיתר מדינות העולם בנושא זה ומנע תחרות. שינוי זה יאפשר לצרכנים בישראל להיחשף למגוון רחב של מוצרים ויגביר את התחרות בשוק הישראלי".