$
פרסום ושיווק

גאפ תציע ללקוחותיה חדרי מדידה וירטואליים בשיתוף פעולה עם גוגל

המדידה מתבצעת דרך אפליקציית מציאות רבודה: הלקוח מכניס את מידותיו, גובה ומשקל ויוכל "להלביש" באופן וירטואלי מודל תלת־ממדי שמייצג את גופו

רפאל קאהאן 08:4301.02.17

חברת האופנה העולמית גאפ, שמכירותיה נמצאות בירידה מתמשכת, תחל להציע ללקוחותיה חדרי מדידה וירטואליים בשיתוף פעולה עם גוגל. על פי הדיווחים, הטכנולוגיה שעומדת בבסיס האפליקציה היא חלק מפרויקט סמארטפוני טנגו של גוגל. המדידה מתבצעת דרך אפליקציית מציאות רבודה: הלקוח מכניס את מידותיו, גובה ומשקל ויוכל "להלביש" באופן וירטואלי מודל תלת־ממדי שמייצג את גופו. אם הלקוח מרוצה מאיך שהבגד נראה הוא יכול לבצע את הרכישה באפליקציה.

 

למרות שהרעיון מרשים, יש לו כמה מגבלות: ראשית הוא עובד אך ורק על מכשירים שכוללים את טכנולוגיית המציאות הרבודה של גוגל, פרויקט טנגו, ובשלב הנוכחי ישנם רק מספר קטן של מכשירים שאמורים לאפשר אותה. שנית, לא בטוח שהלקוחות יסמכו על דמות וירטואלית, שהרי לכל אחד יש גוף במבנה שונה לחלוטין והם לא תמיד מתורגמים באופן מדויק במידות של המודל הווירטואלי. החברה שפיתחה את האפליקציה, Avametric, מנוהלת על ידי היזם היהודי־אמריקאי ארי בלום שעובד על מיזמים נוספים בתעשיית האופנה. עבור גאפ השימוש בטכנולוגיה עשויה להיות דרך להחזיר את המותג לדרך הישר. החברה ששולטת על עוד מותגים ידועים כמו בננה רפאבליק ואולד נייבי, איבדה בשנים האחרונות חלק ניכר מלקוחות דור המילניום. לפני חודש הודיעה גאפ שהיא תסגור את 7 החנויות שלה בישראל במהלך 2017.

 

האפליקציה של גאפ האפליקציה של גאפ

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x