$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

Decathlon במו"מ לפתיחת סניפים בראשון לציון וכפר סבא

רשת אופנה הספורט הצרפתית מנהלת מו"מ עם גזית גלוב על פתיחת סניפים במתחמי G

אורנה יפת 20:1928.11.16

Decathlon, רשת אופנת הספורט הבינלאומית, מאיצה את כניסתה לישראל ומנהלת מו"מ לפתיחת סניפים במתחמי G של חברת הנדל"ן גזית גלוב. ל"כלכליסט" נודע כי המו"מ מתנהל על מיקומים בראשון לציון ובכפר סבא בהם מעוניינת הרשת לפתוח סניפים.

 

בראשון לציון בוחנת גזית גלוב אפשרות לרכישת קרקע הממוקמת בסמוך למתחמים G1 ו-G2. מיקום נוסף הוא קניון G כפר סבא שבו נבחנת האפשרות להרחיב את הבינוי על שטח הסופרמרקט שהתפנה.

  

ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב חשף בוועידת הקניונים כי לפני כחודשיים פנה אליו מותג אופנה בינלאומי והביע עניין בפתיחת חנויות במתחמים של גזית גלוב. ואולם הוא לא חשף באיזה מותג מדובר ובאילו מיקומים הוא מתעניין.

 

Decathlon Decathlon

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט" לפני כשבועיים, רשת אופנת הספורט הצרפתית מגיעה לישראל ונפגשה עם כל קבוצות הנדל"ן הגדולות במטרה לפתוח סניפים בארץ. לקבוצה קשרים עסקיים עם קבוצת ביג שעוזרת לה למצוא מיקומים לסניפים. בביג מעוניינים לפתוח סניף של דקטלון ואף מנהלים עם החברה מו"מ אך בשלב זה לא נמצאים בקבוצת הנדל"ן השטחים המתאימים לחברה הבינלאומית.

 

Decathlon מחפשת לוקיישנים שכוללים 2,000 עד 4,000 מ"ר שיכולים לספק לה בעיקר הפאוור סנטרים אך גם קניונים שיפנו מקום בקומות הקרקע של הקניון. החברה צפויה לשלם בישראל שכר דירה נמוך שנע בין 50 ל-100 שקל למ"ר, בדומה לשכר דירה שהיא משלמת בחו"ל וזאת בשל העובדה שהיא שוכרת שטחים גדולים. Decathlon כבר הקימה מטה בישראל ונציגיה פועלים בארץ. החברה מעוניינת לפתוח כ-15 סניפים בישראל.

 

 Decathlon

 נכנסת לישראל ללא זכיינים ותפעיל את הסניפים בהפעלה ישירה באמצעות עובדים שלה שיעבדו בישראל. הרשת נוסדה בצרפת ב־1976, והיא אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם, עם יותר מ־1,000 חנויות. ב־2015 היה מחזור המכירות שלה 9.1 מיליארד יורו. סניפי הרשת מציעים מגוון רחב של מוצרי ספורט ופנאי בכל תחום אפשרי. הייחודיות של הרשת היא במותג הפרטי החזק שלה, שבו היא מהווה מתחרה חזקה אל מול רשתות ספורט אחרות. על פי ההערכות המותג מהווה כ־50% ממחזור המכירות שלה, ונמכר במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממותגי ספורט מובילים. לצדו מוכרת הרשת את המותגים נייקי, אדידס, ריבוק, פומה, אסיקס, ניו באלאנס ורבים אחרים. במותגים הבינלאומיים אין לה יתרון יחסי, שכן המחירים שהיא מציעה זהים פחות או יותר למחירי השוק. לרשת גם מחלקות ייעודיות למוצרים מתחומים שונים כמו כדורגל, טניס, שיט, רכיבה על סוסים, צלילה וסיף, שלא מושם עליהם דגש ברשתות ספורט קיימות

בטל שלח
    לכל התגובות
    x