$
פרסום ושיווק

משפחת איתני מרחיבה את פעילותה למגזר העסקי ולשוק הפרויקטים בישראל

עופר איתני, מנכ"ל כרמל גרופ: "הצלחת החטיבה העסקית של קבוצת כרמל הובילה אותנו ליצור שותפות עם חברת הענק האיטלקית Marazzi שתאפשר מענה כולל לקהל האדריכלים, הקבלנים והיזמים ותכפיל, לפי התחזיות, את הכנסות החטיבה"

שירות כלכליסט 18:2716.11.16

כרמל ביזנס, החטיבה העסקית של קבוצת כרמל, המתמחה במתן פתרונות לעיצוב משרדים, בתי מלון וחללים ציבוריים, ביצעה במהלך השנה האחרונה פרויקטים בהיקף של 80 מיליון שקל לחברות מובילות כגון: גוגל, מיקרוסופט, אלביט, בנק דיסקונט, סינמה סיטי ורשתות בתי המלון דן ופתאל.

 

עתה, לאור ההצלחה החליטה הקבוצה להרחיב את תחום פעילותה של החטיבה העסקית ולהכניס לתמהיל השירותים הכולל ריהוט, מחיצות וחיפויי רצפה ותקרה, גם את תחום אריחי הפורצלן. לצורך כך חתמה על הסכם שותפות עם חברת הענק MARAZZI, החברה המובילה בעולם בתחום אריחי הפורצלן.

 

לדברי עופר איתני, מנכ"ל קבוצת כרמל: "כרמל ביזנס שהושקה לפני כשנתיים, ענתה לצורך מהותי של ארגונים לפתרון הוליסטי בתחום הריהוט והעיצוב המוסדי. הצלחת החטיבה העסקית של קבוצת כרמל הובילה אותנו ליצור שותפות עם חברת הענק Marazzi שתאפשר מענה כולל למגזר העסקי והמקצועי ותכפיל, לפי התחזיות, את הכנסות החטיבה".

 

 

אולם התצוגה למגזר העסקי מקצועי של כרמל ביזנס אולם התצוגה למגזר העסקי מקצועי של כרמל ביזנס

 

לראשונה ב-80 שנות פעילותה, תפתח חברת Marazzi'' שותפות מחוץ לגבולות איטליה ביחד עם Carmel Business, ותקים את חברת 'Marazzi ישראל' שתעניק מענה כולל של פתרונות פנים למשרדים, בתי מלון וחברות ותהווה ONE STOP SHOP.

 

הקמת הזרוע המקצועית תציע פתרונות אדריכליים טכנולוגיים מתקדמים בתחום הריצופים, חיפויי Outdoor ,Indoor מתקדמים, מערכות חיפויי בתליה יבשה, רצפות צפות, לוחות פורצלן, ריהוט משרדי מקצועי, שטיחים, מחיצות תקרה רצפה מאלומיניום, פתרונות אקוסטיים ועוד. זאת, כמענה לביקושים מצד מקבלי ההחלטות בענף תעשיות הבנייה.

 

למנכ"ל המיזם המשותף נבחר יורם חדד, לשעבר מנהל חטיבת תעשיות הבנייה של קבוצת נגב. "Marazzi מאמינה מאוד בפוטנציאל הגדול הקיים בשוק הישראלי ולא סתם בחרה בו כיעד לשותפות עולמית ראשונה. ישראל תשמש כמודל עסקי בינלאומי" מספר יורם חדד, מנכ"ל Marazzi ישראל.

 

Marazzi, הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום אריחי הפורצלן, המפעילה מרכזי מחקר ופיתוח עצמאיים לצד סטודיו חדשני לעיצוב. מחזור מכירותיה של החברה, שבבעלותה כ-10 מפעלים ברחבי אירופה, עומד על למעלה ממיליארד יורו בשנה והנה חלק מתאגיד Mohawk, התאגיד הגדול בעולם לתחום החיפויים לחללים פרטיים ותעשייתיים בכל התחומים שמחזור מכירותיו הכולל נאמד בכ-11 מיליארד דולר.

 

אולם תצוגה חדשני, המיועד לקהל המקצועי של אדריכלים, קבלנים ויזמים, עתיד להיפתח במהלך שנת 2017.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x