השוואת מחירים באינטרנט: בקרוב גם ברשתות הפארם
חובת דיווח על מחירים ברשתות המזון הורחבה לרשתות בהן סופר פארם וניו פארם, שידרשו לפרט את המחירים בסניפים מדי שעה
כבר השנה יוכלו הצרכנים להשוות באמצעות האינטרנט גם את מחירי מוצרי הפארם ולא רק את מוצרי רשתות המזון. התיקון לחוק קידום התחרות בענף המזון והרחבתו לשקיפות מחירי מוצרי הטואלטיקה ברשתות הפארם אושר היום (ג') לקריאה שניה ושלישית בועדת הכלכלה. במסגרת החוק, שיתוקן במסגרת חוק ההסדרים שיאושר סופית בסוף השנה ויכנס לתוקף בעוד שבעה חודשים, רשתות הפארם בהן סופר פארם וניו פארם יחויבו לדווח על המחירים בסניפים מדי שעה.
- סופר-פארם מרחיבה את הריקול של מוצרי גרנולה wellness של לייף
- האם זאת התרופה לתחרות בשוק הפארם?
- קרב המגע של אופטיקנה וסופר־פארם עולה שלב
טיוטת חוק ההסדרים קובעת כי רשתות הפארם יחויבו להציג את מחירי המוצרים שלהם, מוצרי טואלטיקה, היגיינה ודאודורנטים, בסניפים השונים באמצעות האינטרנט כפי שמחויבות כיום רשתות המזון. מטרת החוק היא לאפשר לצרכנים גישה בזמן אמת למחירים על מנת שיוכלו להשוות מחירים.
החובה תוטל על רשת פארם שכוללת שלושה סניפים ומעלה ומגלגלת מחזור מכירות של מעל 250 מיליון שקל.
החוק המוחל כיום על רשתות השיווק אינו נאכף ובין היתר רשתות שיווק קטנות אינן מדווחות באופן סדיר המחירים, ולמרות זאת, הוחלט להרחיב את החובה גם על הפארמים.