קבוצת ביג סיימה לשווק 90% משטחי המרכז המסחרי בגלילות
חתמה על "הסכמים מחייבים" עם רשתות אופנה מובילות ומותגי עוגן, שיפתחו חנויות בביג פאשן גלילות, פרויקט הדגל של הקבוצה, שעתיד להיפתח ב־2019
קבוצת ביג מרכזי מסחר דיווחה כי חתמה על "הסכמים מחייבים" עם רשתות אופנה מובילות ומותגי עוגן, שיפתחו חנויות בביג פאשן גלילות, פרויקט הדגל של הקבוצה, שעתיד להיפתח ב־2019. בין היתר ייפתחו במרכז חנויות של קבוצת פוקס על כל מותגיה, קסטרו, אדידס, נייקי, רנואר וסופר-פארם.
בשיחה עם "כלכליסט" אמר מנכ"ל הקבוצה איתן בר זאב כי קבוצת הנדל"ן סיימה לשווק 90% משטחי המסחר במרכז ביג גלילות, וכ־100 רשתות במגוון ענפי פעילות חתמו על חוזים או זיכרון דברים לפתיחת חנויות במרכז החדש. "נשארו 2,500 מ"ר מתוך כ־26 אלף מ"ר שעדיין
לא משווקים", מסר בר זאב. "בשלב הבא אנו מתכוונים לרכוש זכויות ולהגדיל את שטח המרכז המסחרי ל־35 אלף מ"ר".
בתוך שנתיים עתידה הקבוצה להכפיל את שטח מרכז ביג ביהוד מ־7,000 מ"ר לכ־15 אלף מ"ר. "קנינו את המרכז לפני שמונה שנים, ויש לנו זכויות בנייה שנממש אותן", אמר בר זאב.
ביג סיימה את המחצית הראשונה של 2016 עם ירידה של 17.5% ברווח הנקי בעקבות שערוכי נדל"ן נמוכים יותר בארה"ב, והוא הסתכם ב־165 מיליון שקל. בתקופה זו רשמה הקבוצה עלייה של 12% בהכנסות ל־258 מיליון שקל. עיקר העלייה מיוחס לדמי שכירות וניהול משלושה מרכזי מסחר שנפתחו ב־2015: ביג ירכא, ביג פאשן אשדוד וביג צ'ק פוסט.