GPS לשופינג: עזריאלי השיקה אפליקציית ייעודית לקניונים
הקבוצה השקיעה 2 מיליון שקל ב-Azriei app שתהיה זמינה ב-14 קניוניה; האפליקציה תציע ללקוחות הצעות רלוונטיות בהתאם למיקומם ותאפשר תשלום בחניון ובעתיד גם אפשרויות סליקה נוספות
- מנכ"ל מליסרון: "הרושם שאנחנו שולטים בשוק הקניונים היא תפיסה שגויה של המציאות"
- "אני לא חושב ששטחי המסחר בב"ש יצליחו"
- האם ההאטה בצריכה הגיעה לקניונים? "חג זה לא חג - היום הקניות נעשות שלושה ימים לפני במקום שלושה שבועות"
מטרת האפליקציה לנסות לענות על צרכים אישיים של לקוחות תוך כדי למידת המשתמש ומציעה לו הטבות ומבצעים בהתאם לבחירות עבר וכן מתנה ביום ההולדת.
מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, ארנון תורן: "אנו נרגשים להיות המובילים בתחום ולהשיק אפליקציה ייעודית לקבוצת קניוני עזריאלי- Azrieli app. האפליקציה תציע פיצ׳רים ייחודיים שמטרתם שיפור כולל של חווית הלקוח ומתן הטבות והצעות ערך רלוונטיות יותר. קבוצת קניוני עזריאלי ממשיכה לשים את קהל לקוחותיה במרכז ותמשיך להיות קשובה לצרכים ולרחשי ליבם".