$
פרסום ושיווק

קשת לא הורידה את תעריפי הפרסום - ופרטנר שוקלת לוותר על קמפיין טלוויזיוני למותג

על רקע התמשכות הסכסוך בין הזכיינית קשת ובין זניט מדיה, חברת רכש המדיה של פרטנר, חברת הסלולר שוקלת לוותר כליל על קמפיין טלוויזיוני למותג החדש

אלירן מלכי 12:4709.03.16
על רקע התמשכות הסכסוך בין הזכיינית קשת ובין זניט מדיה, חברת רכש המדיה של פרטנר, חברת הסלולר שוקלת לוותר כליל על קמפיין טלוויזיוני למותג החדש שהיא השיקה לפני כחודש. גורמים בפרטנר מסרו כי הקמפיין הטלוויזיוני נעצר ולא ידוע מתי יעלה שוב.

 

הסכסוך פרץ בעקבות הוראות חדשות של קשת, שלפיהן לקוחות חדשים שירכשו זמן אוויר דרך חברות מדיה המקבלות מחירים מוזלים, ישלמו לפי מחירון קשת המלא. זניט סירבה לקבל את הקביעה וחשבו כי הנושא ייפתר עם העלאת הקמפיין לאוויר, אך לאחר שעלה בזכיינית רשת הבינו בחברה כי הם לא יצליחו להתגבר על המחלוקות והקמפיין כולו ירד, לבקשת פרטנר, שהתעקשה שהקמפיין הטלוויזיוני ישודר על ידי כל זכייניות הטלוויזיה.

בעלי פרטנר חיים סבן, מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי והיו"ר אדם צזנוף באירוע ההשקה של פרטנר בעלי פרטנר חיים סבן, מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי והיו"ר אדם צזנוף באירוע ההשקה של פרטנר צילום: סיון פרג'

 

בזניט מדיה לא מתרגשים מהסכסוך המתוקשר מול קשת. נכון לעכשיו, הם מצליחים להחזיק את השיח על הקמפיין ברשתות החברתיות וליצור נראות ומודעות בלי להשקיע מיליונים על קמפיינים טלוויזיוניים. בפרטנר גם נראים מרוצים לעת עתה מהתוצאות ולא מפעילים לחצים לקידום הקמפיין הטלוויזיוני.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x