טלטלה בתנובה: סמנכ"ל המכירות מסיים את תפקידו
חודש אחרי הדחת המנכ"ל אריק שור, הודיע איל ארד על עזיבתו בתום 12 שנים בחברה. תנובה סובלת מירידה במכירות ומהתגברות בתחרות ועזיבתו של ארד - שהפך לאיש מפתח בחברה - תקשה עליה
בכיר נוסף את תפקידו.
- המותג הפרטי ממשיך לנגוס בשוק המזון
- עיכוב האוצר הוסיף למחלבות 10 מיליון שקל
- תנובה: אייל מליס מונה למנכ"ל הקבוע
איל ארד סמנכ"ל המכירות של תנובה ב-4 השנים האחרונות, הודיע היום (ג') על סיום תפקידו. ארד כיהן בשורה של תפקידים בכירים בתנובה לאורך 12 שנים וביניהם מנהל שוק פרטי במכירות, מנהל המרכז הלוגיסטי דרום בחטיבת הלוגיסטיקה והוביל את החטיבה בתקופה מורכבת. איל מליס שמונה במקומו של שור למנכ"ל תנובה מסר כי: "ארד הטביע את חותמו בתנובה באופן מיוחד במינו והוביל את החברה להישגים מרשימים ביותר".
בתקופת כהונתו בתפקיד סמנכ"ל המכירות של קבוצת תנובה הוביל ארז את איחוד חטיבת המכירות הקונצרנית, תוך אימוץ והטמעה של תשתיות ומהלכי מכירות חדשים ומתקדמים ומיצב חטיבת מכירות מובילה. במהלך השנים כיהן בשורה של תפקידים בכירים בתנובה וביניהם מנהל שוק פרטי במכירות, מנהל מרכז לוגיסטי דרום בחטיבת הלוגיסטיקה.ארד ימשיך בשבועות הקרובים לנהל את החטיבה עד למינוי מחליף.
מדובר בטלטלה משמעותית לארגון, שסובל בתקופה האחרונה מירידה במכירות ומהתגברות בתחרות בכל החזיתות. על פי נתוני נילסן, ירד נתח השוק של תנובה ל-15.8% בינואר החולף לעומת 16.8% בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בצריכה לצד השקת מוצרים תחליפיים לאלו של תנובה בקטגוריית הבשר והחלב, כמו גם הגברת הרגולציה, הפכו את ארד לאיש המפתח בחברה ועזיבתו, תקשה על תנובה.