פולקסווגן פונה ללב שלכם
אחרי הטיית בדיקות זיהום האוויר, הקמפיין החדש של פולקסווגן זונח את הסלוגן Das Auto ומתמקד ברגש
פולקסווגן, שתחל בחודש הבא בתיקונן של כ־11 מיליון מכוניות ברחבי העולם, כ־12 אלף מתוכן בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש באירופה שנועד לזכות בחזרה באמונם של לקוחות החברה.
- איפה שפולקסווגן חטפה, רנו חמקה
- השפעות הדיזלגייט: המכירות של פולקסווגן עלו, אבל לא כמו של ב.מ.וו
- דיזלגייט: תיקון רכבי פולקסווגן בישראל יחל בחודש הבא
כזכור, בספטמבר האחרון התגלה כי פולקסווגן שתלה בחלק ניכר מדגמי הדיזל שלה תוכנה מיוחדת שנועדה לחוש מתי המכונית עוברת בדיקות זיהום אוויר. כאשר הרכב חש כי הוא עובר בדיקות, הופחתה פליטת המזהמים באופן קיצוני. הפרשה גרמה לפולקסווגן נזקים כבדים שהתבטאו בירידה במכירותיה באירופה ובפגיעה במניות החברה.
לנוכח זאת הוחלט בפולקסווגן לזנוח את הסלוגן שליווה את מסעות הפרסום של היצרנית בשנים האחרונות, Das Auto, לטובת מסרים חדשים. בקמפיין החדש שמה פולקסווגן דגש על מערכות היחסים שבין לקוחות החברה למכוניות, במקום על עיצוב, טכנולוגיה וביצועים. בהצהרה רשמית של פולקסווגן ציין יורגן שטאקמן, מנהל מותג פולקסווגן, ש"מספר מדהים של אנשים ברחבי העולם מקשרים בין המוצרים שלנו לבין זיכרונות, כי פולקסווגן היא חלק מחייהם. בחודשים האחרונים איבדנו את האמון ואת המהימנות, וכעת אנו עושים כל שביכולתנו כדי לזכות בהם בחזרה". בשלב הראשון ייחשף הקמפיין בגרמניה, שוק הבית של החברה, ובבריטניה, ולאחר מכן בספרד, פורטוגל, אוסטריה ושוויץ.