איב סאן לורן יימכר בבלעדיות ברשת אפריל, אחרי שכשל המשא ומתן עם סופר־פארם
לפני כשנה וחצי ניהלה לוריאל מגעים עם רשת סופר־פארם בניסיון להגיע להבנות על מכירת איב סאן לורן בבלעדיות, והתכוונה להוציא אותו מהמשביר ומרשת אפריל. בסופו של דבר לא יצאה העסקה לפועל
קבוצת לוריאל הפסיקה לשווק את מותג הקוסמטיקה היוקרתי איב סאן לורן ברשתות המשביר לצרכן ובסופר־פארם. ל"כלכליסט" נודע כי יבואנית הקוסמטיקה חתמה על הסכם שיווק שלפיו ישווק המותג באופן בלעדי ברשת אפריל. לפני כשנה וחצי ניהלה לוריאל מגעים עם רשת סופר־פארם בניסיון להגיע להבנות על מכירת איב סאן לורן בבלעדיות, והתכוונה להוציא אותו מהמשביר ומרשת אפריל. בסופו של דבר לא יצאה העסקה לפועל, וכעת המהלך קורם עור וגידים עם המתחרה, רשת אפריל.
באפריל אישרו את המידע. לדברי מירב אליהו, סמנכ"לית שיווק וסחר באפריל, "עד לאחרונה שווק איב סאן לורן ב־15 מתוך 35 סניפים של אפריל, ונמכר מגוון מצומצם של המותג שכלל רק את מוצרי האיפור ולא את הטיפוח. לאור החתימה על הסכם הבלעדיות עם היבואנית לוריאל, נכנס בימים אלה המותג ל־24 סניפים, ובהמשך השנה תורחב הפריסה. המגוון שנמכר כעת ברשת רחב יותר". באפריל אומרים כי הגיעו להבנות על תנאי הסחר עם לוריאל שמאפשרים למכור את המותג במחירים זולים בכ־20% לעומת המחירים שהוא נמכר בהם בישראל. איב סאן לורן ממוצב בקטגוריה היוקרתית לצד מותגים כגון גרלן ודיור, אך תדמיתו נפגעה בשל מבצעי רשתות השיווק.