דלתא קיבלה הזכיון למותג פומה: תשקיע 6 מיליון שקל בשנה הקרובה
דלתא תהיה אחראית על השיווק, ההפצה והמכירות של המותג ותפתח בשנה הקרובה 2 חנויות קונספט לפומה, וכן חנות אונליין, במקביל לפיתוח הנקודות הסיטונאיות בו יימכר המותג
לאחר שלוש שנים, פומה העולמית סוגרת את הנציגות הישירה בישראל והזכיון על מותג הספורט הבינלאומי עבר לדלתא ישראל.
- דלתא ישראל: המכירות גדלו ב-7% ברבעון הראשון של השנה
- דלתא מתלבשת על לודז'יה רוטקס
- ארסנל הצילה את ההכנסות של פומה
דלתא תהיה אחראית על השיווק, ההפצה והמכירות של המותג ותפתח בשנה הקרובה 2 חנויות קונספט לפומה, וכן חנות אונליין, במקביל לפיתוח הנקודות הסיטונאיות בו יימכר המותג.
על פי ההערכות, תשקיע דלתא ישראל 6 מיליון שקל בהחדרה ובפתיחת החנויות. כמו כן, צפויה החברה לקלוט את 12 העובדים של פומה בישראל לתוך שורותיה.
"דלתא היא חברה מובילה בסיטונאות בישראל והיא יכולה להמשיך לפתח את פומה בנקודות המכירה הסיטונאיות", אומר צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל. "כיום פומה משווק רק במשביר לצרכן, ב-H&O, בפקטורי 54 ובמספר חנויות פרטיות. הוא לא משווק באף רשת ספורט, לא בביגוד ולא בנעלי ספורט, מלבד בחנויות בודדות של ורטהיימר, והמטרה שלנו לפתח חנויות עצמאיות לצד הרחבת הפעילות הסיטונאית".
לפומה העולמית שת"פ עם הזמרת ריהאנה שמשמשת פריזנטורית של המותג לצד האצן יוסיין בולט. בדלתא מתכננים להשיק בישראל את הקולקציה של פומה שעוצבה בשיתוף פעולה עם ריהאנה.