$
פרסום ושיווק

מנכ"ל שופרסל מסיר את הכפפות: מערב את הלקוחות בסכסוך עם יוניליוור

איציק אברכהן פרסם מודעות בסניפים בהם הסבר על המחזור במוצרי המותגים בייגל בייגל, קנור, תלמה וכו': "ללקוחותינו שלום. אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של יוניליוור. לאור אי הסכמה עם הספק ייתכנו מחסורים במוצריו. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים אחרים"

נורית קדוש 13:3229.07.15

כשבוע לאחר שחדלה לספק לה מוצרים בעקבות קיזוז חד צדדי שביצעה, סופגת יוניליוור מכה קשה מצד רשת המזון הגדולה בישראל: מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן הוריד את הכפפות והנחה את אנשיו לתלות בסניפים מודעות המסבירות לצרכנים את הסיבה למחסור במוצרי יוניליוור ומפנות אותם לרכוש מוצרים תחליפיים.

 

במודעה שפירסמה בסניפיה נכתב: "ללקוחותינו שלום. אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של המוצרים הבאים של הספק יוניליוור: תלמה, קנור, הלמנס, בייגל בייגל, בלובנד, ורד הגליל, ליפטון, קליק, גלידות שטראוס, פינוק, בדין, דאב, סיף, אקס. לאור אי הסכמה עם הספק ייתכנו מחסורים במוצרים אלה. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים של המותגים האחרים".

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. מסיר את הכפפות איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. מסיר את הכפפות צילום: אוראל כהן

 

ברקע הדברים טענות מצד יוניליוור על קיזוז חד צדדי שביצעה שופרסל בתשלומים שנדרשה להעביר לחברה. מנגד טוענים בשופרסל כי ביוניליוור צמצמו את תקציבי השיווק באמצעותם מקיימים מבצעי הוזלות לצרכנים ברשת. מדובר במאבק של שופרסל לשיפור תנאי הסחר של הרשת שמתמודדת עם הרעה מתמשכת בתוצאותיה ובהפסדים שרשמה בשנה שעברה וברבעון הראשון השנה. אברכהן אמר עם פרסום דוחות הרבעון הראשון כי יפעל לשינוי כשל השוק המאפיין את ענף המזון בכך שהיצרנים נהנים מרווחיות גבוהה בעוד הקמעונאים מתמודדים עם הפסדים או רווחיות זעומה.

 

מיוניליוור נמסר: "חברתנו אינה מתייחסת ליחסיה עם לקוחותיה באמצעי התקשורת. אנו מתנצלים בפני צרכנינו אשר אינם מוצאים את מוצרינו ברשת שופרסל, ומזמינים אותם לרכוש את המוצרים בכל שאר הרשתות והחנויות בישראל".

 

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x