$
קצרים

סופר־פארם תשווק טמפונים תחת המותג הפרטי לייף

את הטמפונים תייצר עבורה חברת על בד הישראלית, שמייצרת מוצרי היגיינה נשית ומגבונים לחים תחת מותגים פרטיים לרשתות בינלאומיות כוולמארט וטארגט

אורנה יפת 09:4006.07.15
רשת סופר־פארם מרחיבה פעילותה בתחום ההיגיינה הנשית, ונכנסת לקטגוריית הטמפונים תחת המותג הפרטי לייף בהשקעה של 3 מיליון שקל. כך נודע ל"כלכליסט". את הטמפונים תייצר עבורה חברת על בד הישראלית, שמייצרת מוצרי היגיינה נשית ומגבונים לחים תחת מותגים פרטיים לרשתות בינלאומיות כוולמארט וטארגט.

 

סופר פארם סופר פארם צילום: אייל טואג

 

קטגוריית הטמפונים מגלגלת 20 מיליון שקל בשנה ומספר השחקניות בה מצומצם. את השוק מובילות ג'ונסון אנד ג'ונסון עם המותג ob, פרוקטר אנד גמבל עם טמפקס וחוגלה עם המותג קוטקס. שחקן נוסף בקטגוריה הוא המותג פלייטקס, שמשווק בידי דנשר לאחר שבעבר שווק בידי חוגלה קימברלי ישראל.

 

את ייצור הטמפונים תבצע על בד באמצעות חברת רוזתם, שאותה רכשה ב־2010 תמורת 65 מיליון דולר. בשנה שקדמה לרכישה סיפקה פעילות הטמפונים לרוזתם מכירות של 204 מיליון שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x