שלום מיכאלשווילי בקמפיין חדש לפריגת
הקמפיין לרגל השקת סדרת המשקאות "הפרדס 2" יעלה לאוויר בסוף השבוע באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי"
"פריגת" משיקה קמפיין פרסום חדש בהשתתפות שלום מיכאלשווילי בתפקיד "הגאון". הקמפיין לרגל השקת סדרת המשקאות "הפרדס 2" יעלה לאוויר בסוף השבוע באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי".
סדרת המשקאות "הפרדס 2" הינה המשך לסדרת הפרדס בטעמי הדרים, אשר הושקה בשנה שעברה.
הקמפיין יעלה לאוויר תחת הכותרת: "הגאון של פריגת" ויכלול פרסומות בטלוויזיה, לצד פעילות דיגיטל, סלולאר וקד"מ בנקודות המכירה.
מיכאלשווילי צולם לפני מספר ימים בפרדס תפוזים במרכז הארץ ויציג את דמותו החדשה של שלום מיכאלשווילי "הגאון".
הגאון הינה דמות קומית שנבנתה בהשראת דמויות מצחיקות מעולם הקולינריה. הגאון הינו בעל מזנון, פילוסוף אשר מתמחה בחיבורים המשולמים בין מנות אוכל שונות למיצי הפירות של פריגת.
משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת מוסר: "שלום מיכאלשווילי היה הבחירה הטבעית לקמפיין. שלום הינו שחקן ישראלי אהוב, פופולארי, אהוד מאוד ופונה לקהלים רחבים. הפרסומת בכיכובו של מיכאלשווילי לא רק מצחיקה, אלא גם מעבירה בצורה ברורה את הערכים של פריגת המבוססים על הטבע הישראלי".