ליאור כלפון מככב בקמפיין החדש של מימון ישיר
סרטון הפרסומת מציג בצורה הומוריסטית את מגוון היתרונות של הלוואה לכל מטרה, שמספקת מימון ישיר תחת המסר: מימון ישיר או שהעניינים מסתבכים
הקמפיין שבוצע על ידי משרד ברוקנר-יער-לוי, מוערך בכ-2 מיליון שקל. בהמשך יכלול מהלך המיתוג מחדש, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל, אמצעי מדיה נוספים.
סרטון הפרסומת בכיכובו של ליאור כלפון מציג בצורה הומוריסטית את מגוון היתרונות של הלוואה לכל מטרה, שמספקת מימון ישיר תחת המסר: מימון ישיר או שהעניינים מסתבכים.