$
פרסום ושיווק

הקרב על הפסטה: יבואנית המזון תומר תשווק סדרה מוזלת של 25 פסטות

היבואנית תשווק את סדרת "לה פסטה", שתנסה להתחרות בברילה ובאסם ותכלול מוצרים כמו פסטה, ניוקי, לזניה ורטבים

אורנה יפת 10:2228.12.14
סדרה חדשה של פסטות במחיר מופחת שתיקרא לה פסטה תנסה לאתגר את ברילה ואסם השולטות בשוק הפסטות. הסדרה פותחה על ידי יבואנית המזון תומר בשיתוף חברה איטלקית, ותכלול 25 מוצרים, ובהם פסטה, ניוקי, לזניה ורטבים לפסטה. בהמשך, אומרים ביבואנית, תורחב הסדרה ל־40 מוצרים.

 

תומר היא שחקנית בינונית בשוק המזון וצפויה לסיים את 2014 במחזור מכירות של 110 מיליון שקל. לדברי מייסד החברה דורון קימלוב, הוא מקווה שהשפעות המחאה וחוק המזון יעזרו להגדיל את מכירות החברה בשנה הבאה ב־25%: "התנאים הבשילו, ולדעתי שחקנים קטנים ובינוניים כמונו יציגו בשנים הקרובות צמיחה גדולה בזכות הדחיפה שנותן להם הרגולטור".

 

סדרת "לה פסטה". מחזור המכירות המשוער של חברת תומר ב־2014:  110 מיליון שקל סדרת "לה פסטה". מחזור המכירות המשוער של חברת תומר ב־2014: 110 מיליון שקל צילום: חברת תומר

 

קימלוב מסביר כי "יש יותר פתיחות מצד הרשתות להכניס מותגים קטנים לקראת חוק המזון שייכנס לתוקף בינואר. שחקנים של 100–250 מיליון שקל מקבלים רוח גבית חזקה גם מצד הקמעונאים וגם מצד הצרכנים".

 

סדרת הפסטות תנסה להתמקד ביתרון שלה בגזרת המחיר. כך אריזה בודדת של פסטה תימכר ב־3 שקלים, ניוקי יימכר ב־6.5 שקלים וקנלוני ב־7 שקלים. "בשלב החדירה לשוק נמכור ארבע אריזות של פסטה רגילה ב־10 שקלים, מחיר נמוך בהרבה מזה של המתחרים", אומר קימלוב.

בתומר מעריכים כי עלויות פיתוח המוצרים, המיתוג, השיווק וההפצה יסתכמו ב־3 מיליון שקל. החברה חתמה על הסכמים להפצת המוצרים עם רשתות יינות ביתן, מחסני השוק, יוחננוף, קשת טעמים ומעדני מניה ומנהלת מו"מ עם מגה ורשתות נוספות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x