ללין נכנסת לתחום חדרי הספא בבתי מלון
לדברי מנכ"לית הרשת אילת לוי־פלד בתי המלון שבהם ייפתחו חדרי הספא יבנו את החדרים, וללין תהיה אחראית על המוצרים והטיפולים; החדר הראשון נפתח במלון הבוטיק אלמא בזכרון יעקב
רשת מוצרי הטיפוח ללין, שספגה פגיעה בתוצאותיה במחצית הראשונה, מחפשת מנועי צמיחה ומקימה חדרי ספא ממותגים בבתי מלון.
מדובר בשני עולמות תוכן שונים בתחום בתי המלון אליהם נכנסת ללין: תחום האירוח במסגרתו בתי המלון קונים ללקוחות הפרימיום שלהם ערכות מוצרים של ללין, ותחום הספא של הפעילות בחדרי הספא במלונות. ל"כלכליסט" נודע כי המקום הראשון שבו יוקם ספא שבו ישווקו מצורי ללין, יהיה 'אלמא מרכז אמנות ומלון בוטיק' בזכרון יעקב. לצד הספא תקים ללין עמדת מכירה שבה תשווק סדרה חדשה של מוצרי ספא.
אילת לוי־פלד, מנכ"לית ללין, אמרה כי בית המלון יבנה את חדרי הספא ויהיה אחראי על עיצובם, וללין תתן את המעטפת של הקונספט, המוצרים ותפריט הטיפולים.
פרט למלון אלמא תיכנס ללין למלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, אולם שם לא ייקרא הספא על שמה אלא רק יסופקו מוצרים וטיפולים על ידי הרשת. סדרת מוצרי ללין תשווק גם ברשת מלונות טמרס.
מכירות ללין ירדו במחצית ב־2.3% ל־65 מיליון שקל, והרווח התפעולי צנח ב־22% ל־9 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי ירד מ־17.2% ל־13.7% במחצית. הירידה במכירות נובעת מסגירת הפעילות בסינגפור, שם הפעיל זכיין שלוש חנויות.
בשנים האחרונות נסגרה גם הפעילות באיטליה ובשוויץ. כעת מנסה ללין לפרוץ מחדש לחו"ל, ולשם כך שינתה את הקונספט העיצובי של החנויות ב־3.5 מיליון שקל. "בשנתיים האחרונות שינינו את הרכב המוצרים, ולכן היינו צריכים לקבל מחדש את האישורים הרגולטוריים מאירופה", מציינת פלד־לוי. לדברי הראל ויזל, מנכ"ל פוקס, "בתוך שלוש שנים נגיע ל־70 חנויות בעולם, שמתוכן בין 30 ל־40 יהיו ביפן".