טמפו תשקיע מיליון שקל בהחדרה של סודה בטעמים
בשלב הראשון תשיק החברה את סדרת הסודה בנגיעות של טעמים בבקבוקים של 1.5 ליטר ובטעמים של פירות יער, אדלברי-ליצ'י ואננס
טמפו משקאות משיקה קטגוריה חדשה של סודה עם נגיעות של טעם. בשלב הראשון תשיק טמפו את סדרת הסודה בנגיעות של טעמים בבקבוקים של 1.5 ליטר ובטעמים של פירות יער, אדלברי-ליצ'י ואננס. במהלך ההחדרה וההשקה תשקיע טמפו בחודשים הקרובים כמיליון שקל.
סודה עם נגיעות של טעמים היא שילוב של סודה ונגיעות של טעמים פירותיים. מדובר במוצר ללא סוכר, ללא קלוריות, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.
ליאור פולק מנהלת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו, "גילינו כי צרכנים רבים מחפשים לשדרג את הסודה המקורית שלהם אך בלי להוסיף לה סוכר וקלוריות. הסדרה נועדה לתת מענה לכך".