$
קצרים

גבי רוטר: "הכישלון בגרמניה גרם לנו לייצר מנועי צמיחה חדשים"

מנכ"ל קסטרו התייחס למנועי הצמיחה של הרשת, המותג BLACK והכניסה לתחום אופנת הילדים: "משברים הם לאו דווקא שליליים, אלא גם יוצרים הזדמנויות"

נורית קדוש 16:0612.06.14

"הכישלון שלנו בשוק הגרמני גרם לי להבין שמנוע הצמיחה של החברה, שהיה קהל צעיר עד גיל 24, נגמר. היינו חייבים לחדש, מה שבסופו של דבר הפך את החברה למצליחה יותר", כך אמר ביום שני מנכ"ל ובעלי רשת קסטרו גבי רוטר, בטקס הענקת תארים לבוגרי הפקולטה למינהל עסקים והחוג לחשבונאות של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן. רוטר התייחס למנועי הצמיחה של הרשת, המותג BLACK והכניסה לתחום אופנת הילדים, וסיכם: "משברים הם לאו דווקא שליליים, אלא גם יוצרים הזדמנויות".

 

גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x