"לצרכן חשוב נושא החומר המשמר"
מיכל גולדמן סמנכ"ל השיווק של יוניליוור בוחרת מהלך שיווקי פורץ גבולות: הקמת המחלבה החדשה של טרה בנתיבות
מיכל גולדמן, סמנכ"לית שיווק, יוניליוור: "המחלבה החדשה של טרה מייצרת רק מוצרים ללא חומרים משמרים. המחלבה מתחברת לנושא הקיימות החשוב מאוד ליוניליוור כחברה, ולצרכנים שלה. אנו משקיעים הרבה בנושא זה, הן בעבודה החברתית של מותג דאב והן בחינוך לתזונה של תלמה".
ארן אלסנר, מנכ"ל מחלבות טרה: "טרה היא חברה בת 72 שנה, ולאורך השנים האחרונות ידענו שנצטרך לבנות מחלבה חדשה. בתהליך בנייתה, שהחל ב־2009, חיפשנו איך נוכל להיות שונים ולבדל את עצמנו מהמתחרים. הרעיון שאליו הגענו הוא להקים מחלבה שכל המוצרים שמיוצרים בה ללא יוצא מן הכלל יהיו ללא חומרים משמרים. ואכן, התגובות בשטח היו טובות משציפינו. מסתבר שנושא החומרים המשמרים במזון מהווה היום את אחד הנושאים המרכזיים שמעניינים את הצרכן הישראלי".