פסטה נונה השקיעה 8 מיליון שקל בקו ייצור חדש
הקו החדש נקנה בין היתר כדי להיכנס לראשונה לייצור של פסטה במילוי בשרי
חברת פסטה נונה, שבבעלות אלי פדידה, השקיעה 8 מיליון שקל בקו ייצור חדש שמדמה הכנת פסטה בעבודה ידנית ובחידוש האריזות משקית למגשית. החברה פועלת בתחום הפסטה הטרייה מאז 2005 ומתחרה בשטראוס בשוק המגלגל כ־100 מיליון שקל בשנה. לפי נתוני סטורנקסט, פסטה נונה מובילה את הקטגוריה עם נתח שוק של 63%. החברה מצפה להגיע לנתח של 70% בשנת הפעילות הראשונה בעזרת הטכנולוגיה החדשה.
הקו החדש נקנה בין היתר כדי להיכנס לראשונה לייצור של פסטה במילוי בשרי, שכן עד עתה ייצרה החברה מוצרים חלביים בלבד. לדברי פדידה, "השקענו 6 מיליון שקל בקניית קו הייצור ו־2 מיליון שקל נוספים בחידוש האריזות שעוברות משקית למגשית". הוא ציין כי המגשית תאריך את חיי המדף של המוצר, מה שיאפשר כניסה גם לשוק האמריקאי.