ג'ילט השיקה קמפיין חדש לסכיני גילוח עם הכדורגלן ליאו מסי
חברת מוצרי הטיפוח הכריזה על הכוכב הארגנטינאי כפנים החדשות של קמפיין למהדורה חדשה של סכינים בצבעי הלאום של מדינות שונות. נשיא ג'ילט: "נרגשים לשתף פעולה עם מסי"
חברת מוצרי הטיפוח ג'ילט הכריזה היום (א') על הכדורגלן הארגנטינאי ליונל (ליאו) מסי כפנים החדשות של קמפיין לשיווק מהדורה חדשה של סכיני גילוח בצבעי הלאום של מדינות שונות.
מסי, שחקן הכדורגל הראשון בהיסטוריה שזכה ארבע פעמים רצופות בפרס כדור הזהב (Ballons d'Or), יוביל עם ג'ילט את הקמפיין שכותרתו "עשוי מפלדה", ושלטענת החברה נועד להמחיש את "הנחישות והחוסן המנטלי הנדרשים מהשחקנים ומהאוהדים בכדי להוביל את נבחרותיהם לניצחון כשהם מתהדרים בצבעי הנבחרת הלאומיים".
לציון ההשקה השיקו בג'ילט גם סרטון שבו מכבב מסי לצד הטניסאי רוז'ר פדרר בחדר ההלבשה. מסי הגיב על השותפות שלו עם ג'ילט: "לשמחתי, היה לי הרבה מזל ונחלתי הצלחות רבות על המגרש, אבל אני יודע שהביצועים הכי טובים מגיעים רק כאשר אתה מחויב למשימה ב-100 אחוזים ומפגין נחישות, רוח הקרב ונותן את הכל. לכל גבר יש ליבת פלדה".
לדבריו, "זוהי המחויבות והמסירות הבלתי-מתפשרת לצבעים של הקבוצה או המדינה שלך, יהיה אשר יהיה. ג'ילט הוא מותג השותף לנחישות שלי ולהחלטה שלי להיות הכי טוב".
נשיא עולמי ג'ילט, ג'ון מאנג, הוסיף: "זהו עידן חדש לג'ילט ולכדורגל. אנו נרגשים לשתף פעולה עם ליונל מסי ושורת השחקנים והנבחרות הטובים בעולם. הספורטאים האלה מדגימים ביצועים יוצאי דופן ושואפים לדיוק על המגרש. הם מייצגים את פסגת הספורט והלהט שלהם להצטיין מעניק השראה לכולנו".