$
פרסום ושיווק

תחרות עסקית: כלכליסט וכאל יעניקו 25 אלף שקל לקמעונאי השנה

אם אתם חברה קמעונאית המעסיקה 5–20 עובדים או בעלת מחזור שנתי של 1 מיליון עד 10 מיליון שקל, תוכלו להגיש מועמדות ולהתחרות על התואר

כתב כלכליסט 08:4528.01.14

בישראל פועלים כיום קרוב לחצי מיליון עסקים זעירים, קטנים ובינוניים, המהווים 99% מהעסקים הפועלים במדינת ישראל. אולם למרות המספרים המרשימים, מגזר העסקים הזה סובל מלא מעט חסמים ובהם הקושי בגיוס אשראי, תחרות קשה מול העסקים הגדולים, בעיות שיווק וגיוס כוח אדם מיומן וכמובן ההליכים הבירוקרטיים האינסופיים.

 

 רישום לתחרות קמעונאי השנה

 

במסגרת תחרות קמעונאי השנה 2013 של "כלכליסט" וחברת כאל מוזמנים בעלי עסקים קטנים, המציגים ערך מוסף על פני מתחריהם בענף, להגיש מועמדות לזכייה בתואר.

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: shutterstock

 

הקריטריונים להשתתפות: חברה קמעונאית העונה להגדרה "עסק קטן" לפי הגדרת משרד הכלכלה, כלומר עסק המעסיק 5–20 עובדים או בעל מחזור שנתי של 1 מיליון עד 10 מיליון שקל.

 

בצוות השיפוט של התחרות: עורכת "כלכליסט" גלית חמי, מנכ"ל כאל דורון ספיר, המשנה למנכ"ל בזק רן גוראון, מנכ"לית רבוע כחול לימור גנות, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בכאל אחיה פריד, בעלי משרד הפרסום יהושע TBWA רמי יהושע, רו"ח שאול טבח, ד"ר איתי שילוני ועורך מדור פרסום ושיווק ב"כלכליסט" עמיר קורץ.

 

הרישום לתחרות דרך אתר "כלכליסט" עד 20 בפברואר. הקמעונאי שיזכה במקום הראשון יקבל פרס של 25 אלף שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x