קריאייטיבי זה אפקטיבי: בראד זה אח
במקום עוד קמפיין שחוק מצאו ב-Virgin Mobile דרך מקורית למצב את עצמם כחברה הוגנת המעניקה יחס שווה לכל אדם: הם גייסו את דאג פיט, אחיו הגדול והלא מוכר של בראד פיט
כבר שנים ששוק הסלולר באוסטרליה רווי, ונשלט על ידי חברות גדולות שלא מאפשרות לחברות קטנות לצמוח. בנוסף, הצרכנים האוסטרלים מעדיפים להישאר עם "הרע והמוכר" מאשר לעבור לחברות חדשות. לתפיסתם, כל חברות הסלולר אותו דבר - כולן לא הוגנות כלל.
בחברת הסלולר הקטנה Virgin Mobile הבינו שהם צריכים לתקוף חזיתית את תפיסת ההוגנות, ולמצב את עצמם כאלטרנטיבה אמיתית. אלא שבמקום עוד קמפיין שחוק מצאו ב־Virgin דרך מקורית למצב את עצמם כחברה הוגנת המעניקה יחס שווה לכל אדם: החברה גייסה את דאג פיט, אחיו הגדול והלא מוכר של הדמות הנערצת ביותר על ידי האוסטרלים - בראד פיט. בשלב הראשון, ביולי 2012, עלה סרטון המתאר את חיו המשעממים של דאג פיט, וקרא לצרכנים להיכנס לאתר ולהעניק לו תשומת לב. בשלב השני עלו סרטים, שלטים ומודעות שתיארו את היחס ההוגן והטוב שקיבל דאג מ־Virgin Mobile, אף שהוא האח האנונימי. תוצאות המהלך היו מצוינות והשפיעו על השורה התחתונה של החברה, והקמפיין הוכרז כמוצלח בתולדות Virgin Mobile.
בשורה התחתונה:
- נתח השוק של החברה עלה ב־40% בין אוקטובר 2011 לאוקטובר 2012
- הכנסות החברה צמחו בתקופה זו ב־15%
הכותבים הם מנכל"ים משותפים בראובני פרידן IPG