פלפוט נכנסת לקוסמטיקה
יצרנית המחברות הוותיקה מנסה להתמודד עם הירידה העולמית בהכנסות ממוצרי נייר. בקרוב תתחיל לשווק מוצרי טיפוח לנערות של הלו קיטי
יצרנית מוצרי הנייר פלפוט שבבעלות משפחת דורפצאון נכנסת לתחום הקוסמטיקה. ל"כלכליסט" נודע כי החברה משיקה תחת מותג הלו קיטי סדרת מוצרי טיפוח לנערות. הסדרה כוללת סבונים, קרם גוף, קרם ידיים, ספריי מבשם ולקים בצבעים שונים, ואמורה להתחרות בסדרות הקוסמטיקה הייעודיות לנערות שמשווקות חברות SABON וללין.
מחירי המוצרים שייכללו בסדרה אמורים לנוע בין 15 ל־40 שקל ויהיו תחרותיים. מי שתייצר עבור פלפוט את הסדרה החדשה היא יצרנית הקוסמטיקה הישראלית אמיליה קוסמטיקס, המייצרת מוצרי קוסמטיקה גם לחברת ללין וגם למותג הפרטי לייף של סופר־פארם.
עבור פלפוט מדובר במנוע צמיחה נוסף שמייצרת לעצמה החברה. פלפוט מנסה למנף את ההתמחות שלה במוצרים ממותגים נוכח הירידה העולמית בהכנסות מתחום מוצרי הנייר בשנים האחרונות, בשל המגמה הגלובלית של מעבר לשימוש במוצרים טכנולוגיים. כך השימוש במחברות פחת לטובת לפטופים, וברכות ימי הולדת ואיגרות לחגים הוחלפו בדואר אלקטרוני או הודעות טקסט.
לדברי סמנכ"לית השיווק בחברה אדריאן אברביה, "אנחנו מחפשים מנועי צמיחה שמיועדים לאותו קהל מטרה שצורך את המוצרים שלנו תוך כדי שימוש במותגים שאנחנו מייצגים בישראל. לא נהיה חברת קוסמטיקה, ונעשה הפצה סלקטיבית של המוצרים כדי לא להפוך אותם לעממיים. המוצרים יימכרו בעיקר ברשתות ובחנויות פרטיות המתמחות במתנות".
הכניסה של פלפוט לתחום הקוסמטיקה נעשית לאחר שבשנה החולפת הרחיבה החברה את פעילותה לתחומים נוספים שלא היו עד היום בליבת העסקים שלה. כך השיקה החברה ערכות אפייה ותבניות לילדות ונערות, מוצרים ממותגים לחדרי ילדים כגון כריות ואהילים, והשיקה אוזניות ודיבוריות.