היורש של אולסי פרי: סופוקליס שחורציאניטיס מככב בקמפיין של בורגראנץ'
בורגראנץ' תשקיע 2 מיליון שקל בקמפיין בהשתתפותו של שחקן מכבי תל אביב בכדורסל המפרסם מיני ראנצ'ים. היקף החוזה עליו חתמה הרשת עם סופו מוערך בכ- 100 אלף דולר לשנה
רשת בורגראנץ' תשקיע 2 מיליון שקל בקמפיין פרסום בהשתתפות שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סופוקליס שחורציאניטיס. הקמפיין להשקת מנת פרימיום חדשה - "מיני ראנץ" יעלה לאוויר בתחילת השבוע הבא באמצעות "מקאן אריקסון" ויכלול פרסומת בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט והעיתונות הכתובה. כזכור, בשנות ה-90 כוכב העבר של הצהובים, אולסי פרי הוביל גם הוא קמפיין פרסומי של רשת, ומאוחר יותר אף ניהל סניף בתל אביב.
הקמפיין בהשתתפותו של "סופו", שחקן גדול הממדים, של מכבי תל אביב בכדורסל, צולם בימים האחרונים ובמסגרתו יעלו לאוויר שלושה תשדירים שונים. היקף החוזה עליו חתמו בורגראנץ' ושחורציאניטיס מוערך בכ- 100 אלף דולר לשנה.
בפרסומת נראה "סופו" בדמות פילוסוף יווני, המתלבט בין בחירת המיני המועדף עליו, ומעביר בצורה הומוריסטית את המסר השיווקי כי אין צורך לבחור, יש 5 אופציות לשילובים שונים של מיני ראנץ' ביניהם גם טעמים חדשים.
סופוקליס שחורציאניטיס הוא כדורסלן יווני המשחק בעמדת הסנטר במכבי ת"א ובנבחרת יוון, מתנשא לגובה 2.06 ומשקלו כ- 150 ק"ג, נחשב לאחד השחקנים האהודים בישראל.
משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "סופוקליס שחורציאניטיס היה הבחירה המועדפת לקמפיין, סופו נחשב לאחד הכדורסלנים המוערכים בישראל. הפרסומת בכיכובו לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר של אפשרות הבחירה, המגוון וכמו כן את הטעמים החדשים והמיוחדים שנכנסו לרשת. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".