אלדן לוקחת בעלות על פקקי ערב ראש השנה
החברה יוצאת בקמפיין במסגרתו תשתמש בפלטפורמה של WAZE ותשתף את הנהגים בתירוצים שונים לאיחור לארוחת חג
חברת אלדן תשתמש בערב ראש השנה בפלטפורמה של WAZE ותשתף את הנהגים שמשתמשים ב-WAZE בתירוצים שונים לאיחור לארוחת החג. במסגרת הקמפיין תיערך פעילות מקדימה ובה קהילת הפייסבוק של אלדן תציע תירוצים יצירתיים לאיחורים שיופיעו למשתמשי WAZE שנוסעים לארוחת החג.
לדברי אסף שטרנברג, מנהל אגף שיווק בחברת אלדן, "החברה שמה לעצמה יעד לעשות שימוש בדיגיטל ופלטפורמות ניו מדיה ככלי להעברת מסרים הללו. לאחר קמפיין האינסטגרם שהעלנו ביום העצמאות האחרון, רצינו בחג הזה לייצר חוויה הומוריסטית דיגיטלית שתניע לפעולה, ולקיחת הבעלות על "פקקי ערב החג" באמצעות WAZE היא חדשנית".