קוקה-קולה יוצאת במהלך מיתוג חדש ל"פאנטה"
במסגרת ההשקה הפיק משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב" סדרת דמויות מצוירות, אשר ילוו את המהלך
17:1708.07.13
קוקה-קולה ישראל משיקה מיתוג מחדש ל"פאנטה", במסגרתו תושק שפה חדשה בקונספט הומוריסטי-חדשני, סביב דמויות מצוירות "The Franco's" ("הפרנקו'ס"), אשר ילוו את המהלך.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום רחב היקף שיעלה לאוויר בתחילת יולי באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב".
שפה פרסומית חדשה
מטרת הקמפיין היא לחשוף את שפת המותג החדשה של פאנטה הממצבת אותו כמותג צעיר, מגניב ובעיקר מצחיק, תחת הסלוגן "Want a Fanta?".הסדרה תעביר בצורה הומוריסטית את המסר: כשבוחרים בפאנטה, מכניסים לסיטואציה מימד של כיף כתום וצחוק.
הדמות המרכזית היא פרנקו, בן בכור ונער מתבגר טיפוסי שכל מה שמעניין אותו זה "פאן", צחוקים, סלולאר ופאנטה; פרנקו וחבריו מנסים לשרוד את קשיי היום-יום: אהבות נכזבות, בני משפחה מעצבנים, רגעים מביכים ועוד כאשר "פאנטה" מלווה אותם בכל מצב ועוזר להם להיחלץ מרגעים קשים, מביכים ותמיד מביא טוויסט משעשע.
גלי טאוב-שריג מנהלת השיווק מוסרת: "מטרת המהלך היא לבדל את המותג ולחזק מעמדו כמותג מוביל בקרב בני הנוער. בחרנו בקמפיין אנימציה ייחודי שבולט בשפה החדשנית שלו, הפונה לבני הנוער בגובה העיניים ובעולם התוכן המועדף עליהם - עולם הצחוק, ובכך הופך את מותג פאנטה למילה נרדפת ל'פאן".