אתר הקופונים BigDeal השיק קמפיין פרסום ראשון בערוץ 10
הקמפיין שיימשך עד יום ראשון עלה תחת הקונספט "גם לקנות וגם לחסוך - זה ביג דיל". סמנכ"ל השיווק של-ynet: "זהו עוד צעד משמעותי בהתפתחותו של ביג דיל כזירת מכירות מובילה"
אתר הקופונים BigDeal מבית ynet משיק קמפיין פרסום שיעלה בערוץ 10, וישולב במקבצי הפרסומות בשעות הפריים-טיים למשך עשרה ימים. הקמפיין תחת הקונספט של "גם לקנות וגם לחסוך - זה ביג דיל" ומציג את שלל הקטגוריות הקיימות באתר.
מדובר בקמפיין טלוויזיה ראשון מאז הוקם האתר.
אתר הדילים היומיים והרכישות החברתיות BigDeal הוקם בשנת 2010 ע"י ynet ונחשב על פי כל סקרי החשיפה לאחד משלושת אתרי הרכישות החברתיות והדילים היומיים המובילים בישראל. האתר מציע שלל קופונים בהנחות של 50% ומעלה לבתי עסק בתחומים שונים, דוגמת מזון, חשמל, סגנון חיים ועוד.
ערן הוכמן סמנכ"ל השיווק של-ynet מסר: "זהו עוד צעד משמעותי בהתפתחותו של ביג דיל כזירת מכירות מובילה ורחבה בה ניתן למצוא מגוון הצעות אטרקטיביות בעולמות התיירות, הפנאי, החשמל, האופטיקה, הספורט ועוד".