$
פרסום ושיווק

לגרד כרטיס חישגד באפליקציה

פיתוח חדשני לאפליקציית אייפד יאפשר "לגרד" כרטיס חישגד של מפעל הפיס על גבי המסך

כתב כלכליסט 09:0608.04.13
פיתוח חדשני לאפליקציות טאבלטים שיצרה מחלקת הדיגיטל של "כלכליסט" עומד בבסיס קמפיין שהעלה מפעל הפיס בסוף השבוע. הקמפיין לכרטיס הגירוד חישגד ניו יורק עלה באופן בלעדי באפליקציית האייפד של "כלכליסט".

 

מדובר בפיתוח טכנולוגי שמאפשר לדמות פעולת גירוד של הכרטיס הווירטואלי באמצעות הזזת האצבע של הגולש על הכרטיס, עד שנחשף הפרס שבו הוא זוכה. הפיתוח מאפשר למעשה לגולשים ליהנות מחוויית ה"גירוד" על גבי המסך. במסגרת הקמפיין כל משתתף גם יזכה בפרס - בכרטיס גירוד אמיתי של חיש גד ניו יורק ובסיכוי לזכות במימון מלא של טיסה, אירוח ומסע קניות בתפוח הגדול.

 

כרטיס חישגד. מעכשיו מגרדים גם באייפד כרטיס חישגד. מעכשיו מגרדים גם באייפד

 

חמי פדן, מנהלת הפרסום במפעל הפיס: "הרעיון נולד בפגישה עם מנהל שיווק חישגד ועם אנשי הדיגיטל ב'כלכליסט', הצבנו להם אתגר; לא מעוניינים ב'עוד מודעה עם לינק' אלא ברעיונות חדשניים, ייחודיים ליכולות האייפד, שגם ישקפו את החוויה וה'פאן' שיש בעולם האמיתי מגירוד כרטיס חישגד. ומה יותר מתבקש ממודעה מתגרדת? משהו שלא הצלחנו לעשות עד כה".

 

ירון חן, סמנכ"ל "כלכליסט" דיגיטל, ותמי בכר, מנהלת "כלכליסט" טכנולוגי, מצאו פתרון טכנולוגי שיאפשר לדמות את גירוד כרטיס החישגד באייפד. הפיתוח הייחודי יאפשר ל"כלכליסט" להציע גם למפרסמים נוספים כלי פרסום מתקדם על גבי האייפד באמצעות שימוש בטכנולוגיית הטאץ'.

 

להורדת אפליקציית כלכליסט באייפד לחצו כאן 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x