קמפיין פרסום חדש למותג "פמינה"
חברת התרופות "כצט" מעלה קמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
הקמפיין יתמוך במסר המותגי החדש – "להיות אשה זה פמינה"
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק: "הקמפיין נבנה מתוך עולם של העצמה נשית וחגיגת הנשיות. הוא נולד מתוך תובנה שהדבר הכי בסיסי שמאחד את קהל היעד הנשי הוא עצם היותן נשים. מטרת הקמפיין היא להראות את מגוון המוצרים הרחב שהמותג מציע לנשים ולהמחיש את העובדה שמוצרי הסדרה הינם חוצי גילאים, יומיומיים ומתאימים לכל אישה באשר היא".