קיץ ממותג: נסטלה מתלבשת על הקיץ עם שלגוני פיניאס ופרב והלו קיטי
פיניאס ופרב, בניגוד להלו קיטי, ישווקו גם עם בובות לאיסוף - בדומה לבובות האנגרי בירדז שחולקו עם השלגונים בקיץ הקודם
אחרי ההצלחה עם אנגרי בירדס בגלידות נסטלה לא הרשו לעצמם לוותר על המוצר, והם ימשיכו לשווק אותו גם בקיץ הקרוב, אך כדי לא להיתפס בלי סיכוי ללהיט תורן החליטו להשיק הקיץ גם שלגונים חדשים. שלגוני פיניאס ופרב, בניגוד להלו קיטי, ישווקו גם עם בובות לאיסוף – בדומה לבובות האנגרי בירדז שחולקו עם השלגונים בקיץ הקודם. בשוק המשפחתי תנסה נסטלה להרחיב את המגוון של ג'ויה – הגלידה המשפחתית שנועדה לתת מענה בקטגוריית הפרימיום ובסופו של דבר נגסה בנתחי השוק של האגן דאז ובן אנד ג'ריס בסופרים.
לפי נתוני סטור נקסט, בשנת 2012 הגיעה ג'ויה לנתח שוק של כ־8.5% מעוגת הגלידות המשפחתיות בסופרים שעמדה באותה שנה על כ־200 מיליון שקל. בגלידות נסטלה מתכננים להשיק קטגוריית סורבה עם מוצרים שיכילו 50% פרי ולא יהיו על בסיס חלבי, ושני טעמים נוספים בגלידות החלביות מסדרת גו'יה.
זאב קלימי, מנכ"ל החברה, ציין אתמול כי "בעקבות חדשנות מוצרית נתח השוק שלנו המשיך לעלות בשנה האחרונה מ־34% ב־2011 ל־36.4% ב־2012".