$
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: תנועה מגונה

לפי פרסומת של Ecovia, חברת תשתיות וכבישים ברזילאית, כשמורידים את העטיפות ואת עורכי הדין לתעבורה, אי אפשר שלא לראות את האמת - תאונות דרכים הן אלימות

עודד קרמר 09:1624.01.13

זה לא סוד שהבעיה הכי גדולה שיש בהסברה נגד תאונות דרכים היא המחשבה שלי זה לא יקרה. אנשים פשוט לא מסוגלים לדמיין את עצמם בתאונה. כולנו יודעים שזה מסוכן לגעת בטלפון בזמן נהיגה, ראינו את הקמפיינים בנושא ושמענו סיפורי זוועה. ועדיין, למרות כל זה, אנחנו מסרבים להתנתק.

 

הקמפיין: פרסומת למניעת תאונות דרכים של חברת התשתיות Ecovia משרד: Terremoto Propaganda מדינה: ברזיל הקמפיין: פרסומת למניעת תאונות דרכים של חברת התשתיות Ecovia משרד: Terremoto Propaganda מדינה: ברזיל

 

אחת הסיבות לכך היא העובדה שתאונת דרכים עדיין נתפסת כסוג של כוח עליון - מסוג הדברים שקורים, ואין לנו מה לעשות נגדם. וזו לא רק ההצדקה שנותנים הנהגים לעצמם: גם הענישה לנהגים שעשו תאונה והרגו מישהו, לעולם לא תהיה כמו למישהו שעשה את אותו הדבר בנשק. בכל זאת, מדובר בתאונה, לא במקרה אלימות.

 

וזה בדיוק מה שמנסים להגיד לנו בפרסומת של Ecovia, חברת תשתיות וכבישים ברזילאית. כשמורידים את העטיפות ואת עורכי הדין לתעבורה, אי אפשר שלא לראות את האמת - תאונות דרכים הן אלימות. אולי לא מכוונת ולא ממוקדת אבל לגמרי אלימות. כי מתברר שאלימות זה לא רק להרים יד על מישהו אחר. לפעמים זה גם סתם להרים את הטלפון.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x