חברת התרופות "כצט" משיקה קמפיין פרסום באמצעות מראות תלת מימד
הקמפיין בהשקעה של 250 אלף שקל יציג את המותגים של החברה על מראות במתחמי קניות
10:5512.11.12
חברת התרופות "כצט" (CTS) משיקה קמפיין פרסום המבוסס על טכנולוגיה חדשנית - שיווק חוויתי באמצעות מראות תלת מימד - במטרה להפתיע את העומד מול המראה עם פרסומת על המוצר.
הגלולה ליום המחרת, "פמינה"- תחליבי רחצה אינטימיים, ו- "אקילן" לטיפול וטיפוח כפות רגליים, על מראות במתחמי קניות.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 250,000 שקל באמצעות חברת "Smart ad" יציג את המותגים המובילים של כצט "נורלבו"-
שיווק חוויתי באמצעות מראות תלת מימד הוא פלטפורמה חדשה וראשונה מסוגה בישראל, אשר מהווה "מדיה" לכל דבר, המציגה פרסומת מלאה באיכות HD.
איך זה עובד? חיישן קרבה מזהה אדם העומד מול המראה. אחרי הזיהוי, המסך מופעל באופן אוטומטי ומציג את הפרסומת בצורת תלת מימד. בעתיד הקרוב, המערכת הממוחשבת תדע לזהות גיל, מגדר, מצב רוח ועוד באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים.