סולוג מעלה קמפיין טלוויזיוני חדש
הקמפיין יעלה בהשקעה של 500 אלף שקל, תחת הסיסמא "ילדים שמבינים באופנה"
11:4408.11.12
רשת אופנת הילדים "סולוג" משיקה קמפיין טלווזיוני חדש בהשקעה של 500 אלף שקל, בהפקת משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. הקמפיין תחת הסיסמא "ילדים שמבינים באופנה" יהיה הומוריסטי ויתמקד ביכולת של ילדים להבין מה אופנתי.
בקמפיין משתתפים ארבעת הפרזנטורים של המותג, בהם הילדים כוכבי הסדרות הטלוויזיוניות "חטופים" ו- "אלנבי", אורי מאיר ממושב גן חיים ואופק לויטין מכפר סבא.