קמפיין עולמי: כואב, אבל פחות
מי שנפצע פעם אחת, לא צריך לכאוב לו פעמיים
לקוח: betadine
משרד: Y&R פראג
מדינה: צ'כיה
התחביב האהוב על בן ה־8 שלי הוא להיפצע. לפחות על פי התדירות שהוא עושה את זה. למעשה, הסיבה היחידה שאני עדיין לא ברשימה השחורה של יצחק קדמן היא שלמזלי הוא מקפיד להיפצע בשטחים ציבוריים בנוכחות עדים אובייקטיביים.
לאור ההיסטוריה האינטנסיבית שלנו בטיפול בפציעות, כולל הפעם שבה שני רופאים ואחות נאלצו לבצע פעולה פולשנית באוזן הפנימית כדי להוציא משם מחק (סיפור ארוך, בואו לא ניכנס לזה), קל לי לקבוע שפציעה של הילד שלך היא רגע כל כך מסעיר, עד שאתה פשוט לא שם לב לפרטים הקטנים. שום דבר אחר לא חשוב. לא אכפת לך מה יעשו, מי ישתתף וכמה זה יעלה. העיקר שיתקנו את הילד. שזה נהדר, אבל זה גורם לך לפספס תובנות אמיתיות. למשל שמי שנפצע פעם אחת, לא צריך לכאוב לו פעמיים.
הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון