סופר פארם תשקיע 12 מיליון שקל בתערוכת בייבי לנד
פיליפ חדד, יזם התערוכה: "זו השנה ה- 5 שהתערוכה מתקיימת ואנו צופים ל-50 אלף מבקרים ולעלייה של כ- 25% במחזור המכירות לעומת אשתקד"
סופר פארם יחד עם חברת "פיליפ חדד יועצים" מקיימים זו השנה החמישית, את תערוכת "בייבי לנד" בהשקעה כוללת של כ-12 מיליון שקל.
התערוכה, שתעסוק בעולם ההורות, הפעוטות והתינוקות, משלבת בין חווייה משפחתית לקנייה חכמה ואטרקטיבית של מוצרי תינוקות, הן בחנות סופר-פארם שמוקמת
התערוכה תתקיים בין 23-25 באוקטובר ותשתרע על פני שטח של כ-6000 מ"ר. כ-80 ספקים יציגו בתערוכה ביניהם: סופר-פארם, Life, פמפרס, האגיס, טבע, מטרנה, סימילאק ,כצט ועוד.
התערוכה, תלווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.
פיליפ חדד, מנכ"ל "פיליפ חדד יועצים": "אנו גאים לתת במה גם לספקים קטנים שלא פוגשים את הקהל הרחב מידי יום, לצד הספקים הגדולים והמובילים. אנו צופים שהשנה יגיעו, למעלה מ-50 אלף איש ומחזור המכירות יעלה ב-25% לעומת שנה שעברה".