הכל נשאר במשפחה
ברשת יינות ביתן מקפידים על מטה רזה מאד והוצאות פרסום מינימליות
שנה בלבד לאחר מכן, רכש ביתן ב־121 מיליון שקל גם את הרשת הפרטית יד יצחק שכללה שלושה סניפים. הרכישה הגדילה את מחזור המכירות של יינות ביתן ליותר מ־800 מיליון שקל והכניסה את הרשת לפעילות במרכז הארץ - בכפר סבא, פתח תקווה ובראש העין. מסע הרכישות הזה לא הספיק לביתן, שב־2008 רכש באילת את סניף משב מרקט תמורת 8 מיליון שקל.
בשנים שלאחר מכן, הגדיל ביתן את כוחו באמצעות סניפים שפתח בנתניה, מודיעין, חדרה, הרצליה ואיירפורט סיטי. העלייה המתמדת בגודלה של הרשת לא שינה את אופי הניהול שלה, שנותר כל הזמן ריכוזי מאוד. גם כיום, כאשר חולש ביתן על 27 סניפים, הוא ממשיך לנהל את הרשת מקרוב מאוד. אם יבחר ביתן לרכוש את כמעט חינם על 34 סניפיה, הוא יצטרך לשקול לשנות את דרך הניהול הזו שעשויה להתברר כבלתי אפשרית ברשת החדשה. כיום מחזיק ביתן ב־99% ממניות הרשת, בעוד שאשתו נורית, המוגדרת באתר הרשת כמנכ"לית משותפת, מחזיקה ב־1% מהמניות.
לזוג שני ילדים: יוסי (28) שמוגדר משנה למנכ"ל ונחשב קרוב מאוד לאביו, והאחות הצעירה אלינור. נחום ביתן עצמו, שמחזיק בהשכלה תיכונית בלבד, מנצח ביד רמה על האימפריה הקמעונאית שלו. מי שנחשב כמקורב אליו ביותר הוא דוד מלכה, המוגדר באתר החברה כ"קניין של הרשת", אך מוכר על ידי ספקיה כמי שמתפקד כ"יד ימינו" של נחום.
כמו ברשתות קטנות אחרות, ביתן בוחר להעסיק לצדו לא מעט בני משפחה. אחיו אפי הוא מנהל התפעול של הרשת, הבת אלינור מעניקה ייעוץ משפטי והחתן ערן מנהל את חברת יבוא כלי הבית עבור הרשת. כשמנסים להסביר את הצלחת הרשת, אפשר לתלות אותה במבנה הכולל מטה רזה מאוד והוצאות פרסום מינימליות: בלי פרסום בטלוויזיה, אלא רק שילוט חוצות.