אופנת הילדים EPK מעלה שלט חוצות ענק שנעשה על ידי ילדים
מדובר בקמפיין בינלאומי שיעלה בארץ באמצעות משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
רשת אופנת הילדים הבינלאומית EPK יוצאת בקמפיין בינלאומי באמצעות משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל.
במסגרת הקמפיין ינחת בישראל שלט החוצות הגדול בעולם אשר נעשה ע"י ילדים מ-15 מדינות שונות ברחבי העולם.
הרשת תעלה למשך חודש שלט חוצות
במסגרת המהלך מזמינה הרשת את ילדי ישראל להגיע ל-4 סניפיה ברחבי הארץ: בקניון ארנה בהרצליה, בגרנד קניון בחיפה, הקניון הגדול בפ"ת וקניון מלחה בירושלים, במהלך ימי חול המועד סוכות ולהשתתף בהכנת השלט שנוצר כולו על ידי ילדים מרחבי העולם.
רן שכטר, מנכ"ל רשת EPK מסר כי: " קיר הקריה הינו ללא ספק חלק מהנוף האורבאני הייחודי של העיר תל אביב. המיקום מאפשר פרסום איכותי, בגובה העיניים ופונה למגוון עצום של לקוחות העוברים בצומת מרכזי זה, הן ברכב והן ברגל ועל כן בחרנו לעשות מהלך גדול וחשוב זה דווקא בו".
לדבריו, "הרעיון המרכזי העומד מאחורי הקמפיין הוא שיש דברים שרק ילדים יכולים לדמיין, או לחשוב ולכן כשמעצבים אופנת ילדים, הדבר הכי חשוב הוא לנסות לקבל השראה מעולמם המלא ביצירתיות, דמיון וחופש".