עמוס תמם יוביל את קמפיין גיוס התרומות לחגים של עמותת "פתחון לב"
המטרה היא לספק כ-10 אלף סלי מזון עבור משחות מעוטות יכולת, הנמצאות מתחת לקו העוני
עמוס תמם יוביל את קמפיין גיוס התרומות לחגים של עמותת "פתחון לב".
במסגרת המבצע בשיתוף ידיעות אחרונות יפעלו הגופים לגיוס תרומות על מנת לספק כ-10,000 סלי מזון עבור משפחות מעוטות יכולת בישראל, הנמצאות מתחת לקו העוני.
את קמפיין הפרסום שמלווה את הפרויקט, בכלל אפיקי התקשורת, מנהל משרד הפרסום רגב-קויצקי.
ניסים ציוני, מנכ"ל פתחון לב מסר: "אנו שמחים לשוב ולשתף פעולה עם גופי התקשורת המשפיעים בישראל ובטוחים כי גם השנה, כמו בשנים שעברו, נעמוד ביעדים ונצליח לספק ארוחת חג לכ-10,000 משפחות אשר זקוקות לסיוע בישראל".